  • Data: 2010-01-22 07:41:36
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Chodziło tylko o zwykły dostęp do Neta.

    Rety, wiem, ale gdybyś wziął w promocji coś nie tak trywialnego to jedynym
    wyjściem mogłoby być zastąpienie drugim egzemplarzem

    > Podobnie jest w przypadku CDMA. Zamiennik znajdę ale jak operator nie chce
    > się wywiązać z gwarancji to mam wywalić dodatkowo kilka stówek?

    No więc właśnie. Masz skorzystać z kolejnej promocji ? A to nawet nie chodzi
    o to, czy się wywiąże z obowiązków z tytułu niezgodności z umową (klasyczną
    gwarancję daje jednak producent). Już sam niemożność korzystania przez czas
    naprawy może być znaczną uciążliwością, bo sobie np działalność prowadzisz i
    na wykorzystywaniu internetu bazujesz.

    > Nie chcę i nie zamierzam, tak samo jak pewnie Ty w przypadku Option
    > GlobeSurfer.

    Mnie to już nie dotyczy, ale przykład aktualny. To ciągle drogie i
    zaawansowanego urządzenie, którego nie da się zastąpić modemem usb, jaki w
    najlepszym razie Plus daje na zastępstwo.