  • 51. Data: 2013-02-06 22:03:39
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    > Tak naprawdę to wprowadziłeś do organizmu Natrim Chloride.
    > Już po tobie. Bedziesz miał pewnikiem hypertonia arterialis.
    > albo apoplexia cerebri.

    Znaczy szlag go trafi?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2013-02-06 22:06:09
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    wiadomości news:6429125858$20130206220345@squadack.com...

    > Znaczy szlag go trafi?

    Coś koło tego.

  • 53. Data: 2013-02-06 22:10:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Znaczy szlag go trafi?

    Prędzej czy później na pewno!

  • 54. Data: 2013-02-06 22:16:13
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.02.2013 20:54, J.F wrote:
    > Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Hm, polowe musi odrzucic ... ale czy jest duzo gorszy ?

    Jaką połowę? Zakładając, że polaryzujemy w płaszczyźnie z dokładnością
    do 5 stopni to odcinamy 355/360 światła.

    > Tak mi chodzi po glowie, ze sa polaryzatory odbiciowe/dzielace - czesc
    > przechodzi spolaryzowana, ale reszta nie ginie, tylko sie odbija (lub
    > odwrotnie), jest przynajmniej czesciowo spolaryzowana w inna strone, ale
    > to wystarczy obrocic.

    Obiciowe - tak, szczelinowe właśnie wycinają.

    Michoo

  • 55. Data: 2013-02-06 22:18:37
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Idealny polaryzator przepuści dokładnie połowę natężenia światła
    > niespolaryzowanego. Całe przepuszczone światło będzie spolaryzowane.
    > Ile % najlepszym polaryzatorom brakuje do ideału, to nie wiem.

    Foton napotkawszy na swej drodze polaryzator zachowa się zgodnie
    z regułami statystyki.
    Foton w przypadku polaryzacji zgodnej ma 100% prawdopodobieństwo
    przejścia przez polaryzator i zachowuje swoją polaryzację.
    W przypadku polaryzacji niezgodnej prawdopodobieństwo przejścia
    wynosi 0%.
    W przypadku polaryzacji fotonu odchylonej o 45 st. prawdopodobieństwo
    przejścia przez polaryzator wynosi 50% ale po przejściu foton zachowuje
    swoją polaryzację.

    Światło po przejściu przez polaryzator nie ma jednej płaszczyzny drgań
    fali świetlnej tylko pewien kierunek dominujący. Natomiast inne kierunki
    polaryzacji zostaną wyróżnione/ograniczone zgodnie ze statystyką.

    Zmierzam do krytycznego spojrzenia na to cudowne spolaryzowane światło.
    Czy się może mylę?

  • 56. Data: 2013-02-06 23:02:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 22:18:37 +0100, Grzegorz napisał(a):
> [...]
    > fali świetlnej tylko pewien kierunek dominujący. Natomiast inne kierunki
    > polaryzacji zostaną wyróżnione/ograniczone zgodnie ze statystyką.

    No i tu sie mylisz. Wystarczy drugi polaryzator, aby sie przekonac ze
    wszystkie fotony ktore przeszly maja jeden kierunek polaryzacji ..

    J.

  • 57. Data: 2013-02-06 23:04:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 22:16:13 +0100, Michoo napisał(a):

    > Jaką połowę? Zakładając, że polaryzujemy w płaszczyźnie z dokładnością
    > do 5 stopni to odcinamy 355/360 światła.

    nie, tylko polowe.

    J.

  • 58. Data: 2013-02-06 23:07:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > No i tu sie mylisz. Wystarczy drugi polaryzator, aby sie przekonac ze
    > wszystkie fotony ktore przeszly maja jeden kierunek polaryzacji ..

    Przekonasz się jedynie, że NIE MAJĄ jednego (czytaj: brakuje jednego)
    kierunku polaryzacji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2013-02-06 23:12:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-02-06 11:41, Anerys wrote:

    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > O matko, a ja spożyłem rano nieco C237H386O78N58S2... Czy monochlorek
    > monosodu, w naczyniu zrobionym głównie z ditlenku monokrzemu, nie staje
    > się toksyczny?? To już chyba etanol jest najpewniejszy :))

    Etanol produkcji własnej jest nalepszy!

    Włodek

  • 60. Data: 2013-02-06 23:28:46
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-02-06 17:09, sundayman wrote:

    > Mnie już nie chodzi o to, czy toto daje efekt 0%, 3%, czy 5%...
    > Gdyby sprzedawali te lampki po 200-300 zł, to ok. Też stracone
    > pieniądze,ale inna skala.
    >
    > Ale sprzedawanie tego za grube tysiące, starych chorym ludziom, to już
    > imho zbrodnia i grube oszustwo.

    Takimi to prokurator powinien z urzedu sie zajmować, ale...
    nalezałoby najpierw prokuraturę pod katem IQ przefiltrować

    Włodek