  • Data: 2013-02-09 01:00:17
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > A pszczelarz raczej chyba musi wiedzieć, że pszczółki jego nagle
    > dostały "ataku koprofagii"...?

    Tego nie jestem taki pewien. Może niektórym się wydaje, że pszczoły
    nie zrobia niczego, co by im nie zaplanować, ale to tylko złudzenie.

    > Różne rzeczy się umie... Czy jak wciśnie... aż muszę poszukać, czy żyd,
    > po wzięciu np. butelki z niekoszernym piciem/jedzeniem, automatycznie
    > staje się trefny i musi przejść przez mykwę (i inne rytuały oczyszczające),
    > czy do "zabrudzenia się" musiałby to spożyć?

    Obstawiam (bez zaglądania do źródeł), że takim jest do zachodu słońca.

    > Ale to już p.s.religia raczej... A tam nie pisuję.

    Przebijam. Ja tam nawet nie zaglądam.

    > Cóż, wielu przy życiu trzyma. Niektórym to jedno tylko pozostaje.

    Inni zaś od tego zaczynają.

    Jarek

    --
    Za brudny syrop pachnący miód