  • Data: 2013-02-09 01:36:22
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > Trochę bym się dziwił, gdyby tego nie wiedzieli.

    Arystoteles stwierdził ongiś, że mucha ma cztery nogi. Nie sprawwdził, nie
    policzył, zanim to napisał. Ale miał autorytet. Od tego czau przez wiele
    stuleci naukowcy Europy i Azji (w tym żydowscy) nie śmieli podważać tego
    stwierdzenia. Ba, jeśli jakiś młody i nieopierzony uczony sugerował, że
    można taką muchę złapać i policzyć jej to i owo, ganiono go za nienaukowe
    podejście do zagadnienia.

    Jarek

    --
    Tysiąc rąk, miliony pszczół