  • Data: 2013-02-09 15:02:18
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > A sensor dotykowy? Chyba, że dotknąć nie wolno... Ale i tak trzeba
    > aparat chwycić, żeby nim operować, czy leżący uczulić na rozpoznawanie
    > mowy, czyli chcesz-nie chcesz, zawsze jakąś czynność wykonać trzeba...

    Szabasowe windy jeżdżą wte i nazad góra-dół i zatrzymują się na każdym
    piętrze, więc te sensory też mogą być mało koszerne. Czy sterowanie
    głosem by się do tego nadało, tego nie wiem -- windy jeździły zanim
    takie rzeczy stały się względnie łatwe w realizacji.

    Jarek

    --
    -- Halo? Poprosze panią, zamiejscowa, Lubartów czydzieści czy... Czy co?
    Nie "czy" pytajne, tylko "czy" wzięte liczebniczo... Taa, mój numer czysta