  • Data: 2013-06-20 18:00:33
    Temat: Re: fotka i brak twarzy na fotce.
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2013 16:19, J.F pisze:
    > Akurat wydaje mi sie ze te stare suszarki calkiem dobrze mierzyly, i
    > nawet policjanci byli zazwyczaj uczciwi, tzn lapowke brali, ale predkosc
    > dobrze mierzyli.

    Miały mały zasięg (czułość), przez co w praktyce pokazywały prędkość
    pierwszego. Jedynym możliwym w praktyce błędem było zmierzenie pojazdu
    oddalającego się, bo nie rozróżniały kierunku, ale z racji małej
    czułości rzadko się to zdarzało. Pojawiły się Iskry. Najprawdopodobniej
    nie spełniają wymogów odnośnie odporności na zakłócenia pola
    elektromagnetycznego. Wiązka nie jest modulowana, więc ta odporność jest
    kwestią kluczową. Duża czułość, w teorii miały byc możliwe pomiary z
    800m, w praktyce jest tak czułe, że potrafi z 200m zmierzyć prędkość z
    koła, co owocuje w praktyce (uwaga upraszczam, bo wzór jest o wiele
    bardziej skomplikowany) iloczynem cosinusa kąta i dwu krotności
    prędkości pojazdu. Defacto policjant nie ma pojęcia co mierzy, coś mu
    się pokazuje, ale może to być prędkości pojazdu, który widzi lub
    prędkość ciężarówki, której prawie nie widzi. Wimy jedynie, że to
    prędkość najszybszego obiektu, którego sygnał jest co najmniej o 15% (o
    ile pamiętam) silniejszy od 'tła". W praktyce, co wykazałem
    eksperymentem procesowym, może to być również różnica prędkości pojazdu
    w polu widzenia policjanta i pojazdu jadącego w przeciwnym kierunku a
    znajdującego się za plecami policjanta (oczywiście z iloczynem dwóch
    kosinusów).

    WAŻNE: wystarczy dowolną (nie tylko mołdawską) Iskrę zestawić z kamerą i
    włączyć na tryb ciągły, aby zobaczyć, jak często pokazuje absurdalne
    wyniki. Niestety (choć o wiele rzadziej) fotorapidy także się mylą, choć
    tu błąd wynika zazwyczaj ze źle dobranego miejsca pomiaru. Generalnie,
    jak patrzę jak oni te fotoradary ustawiają, albo dokonują pomiarów to mi
    się nóż otwiera w kieszeni. Rozumiem, że do pracy w GITD, Policji, czy
    SM nie potrzeba mgr z fizyki ale kurwa, umiejętność czytania ze
    zrozumieniem instrukcji obsługi to chyba poziom gimnazjum jest.

    > Pozostaje sobie kupic jakis certyfikowany sportowy rejestrator GPS, i
    > tescia prawnika :-)

    Wystarczy najtańszy z allegro. Żaden policjant nie zaryzykuje
    konfrontacji poprawności pomiaru jego legalizowanym urządzeniem z
    zapisem wideo z nielegalizowanego VR. Oni są świadomi błędów tych
    urządzeń, ale pamiętaj, że są normy, których oficjalnie nie ma.
    Problem polega na tym również, że w Polsce przeważa postsowietikus. Jak
    się mu karze, tak zrobi. Niby obaliliśmy socjalizm, ale prawda jest
    taka, że walczyło 10% a reszta pieluchy zmieniała posrane. Tak samo jest
    teraz na drodze, mało kto się postawić potrafi, większość do policjanta
    mówi per "władzo"...

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza