  • Data: 2013-06-20 18:25:42
    Temat: Re: fotka i brak twarzy na fotce.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    W dniu 20.06.2013 16:19, J.F pisze:

    >Miały mały zasięg (czułość), przez co w praktyce pokazywały prędkość
    >pierwszego. Jedynym możliwym w praktyce błędem było zmierzenie
    >pojazdu
    >oddalającego się, bo nie rozróżniały kierunku, ale z racji małej
    >czułości rzadko się to zdarzało.

    Chyba wtedy wynik w ogole bylby dziwny - jakas srednia, czyli zero ?
    No ale powiedzmy ze ten oddalajacy byl blizej, i jakos tak lepiej
    podszedl "pod lufe".

    >Pojawiły się Iskry. Najprawdopodobniej
    >nie spełniają wymogów odnośnie odporności na zakłócenia pola
    >elektromagnetycznego. Wiązka nie jest modulowana, więc ta odporność
    >jest

    Stare tez chyba mialy niemodulowana.

    >kwestią kluczową. Duża czułość, w teorii miały byc możliwe pomiary z
    >800m, w praktyce jest tak czułe, że potrafi z 200m zmierzyć prędkość
    >koła, co owocuje w praktyce (uwaga upraszczam, bo wzór jest o wiele
    >bardziej skomplikowany) iloczynem cosinusa kąta i dwu krotności
    >prędkości pojazdu.

    Problem jest chyba w tym ze one z zalozenia mialy mierzyc najszybszego
    z pola pomiaru, wiec dokonuja analizy widma odbieranego, i wybieraja
    "najszybszy" prazek. I cos im sie tam moze zlapac, np te szprychy,
    albo w ogole jakies fikusne odbicia czy echo z wiatrakow.

> [...]
    >się pokazuje, ale może to być prędkości pojazdu, który widzi lub
    >prędkość ciężarówki, której prawie nie widzi. Wimy jedynie, że to
    >prędkość najszybszego obiektu, którego sygnał jest co najmniej o 15%
    >(o
    >ile pamiętam) silniejszy od 'tła". W praktyce, co wykazałem
    >eksperymentem procesowym, może to być również różnica prędkości
    >pojazdu
    >w polu widzenia policjanta i pojazdu jadącego w przeciwnym kierunku a
    >znajdującego się za plecami policjanta (oczywiście z iloczynem dwóch

    A sygnatura do tego procesu jakas jest ?

    .> tescia prawnika :-)
    >Wystarczy najtańszy z allegro. Żaden policjant nie zaryzykuje
    >konfrontacji poprawności pomiaru jego legalizowanym urządzeniem z
    >zapisem wideo z nielegalizowanego VR. Oni są świadomi błędów tych
    >urządzeń, ale pamiętaj, że są normy, których oficjalnie nie ma.

    Troche watpie. Zycie ich nauczylo ze policjant ma prawie zawsze racje,
    a oskarzony klamie.
    Zreszta co on ryzykuje - tak ma na zdjeciu, czy tez tak mu urzadzenie
    pokazalo, legalizowane, to on nie ma podstaw kwestionowac.

    I po to wlasnie prawnik w rodzinie, aby pociagnal sprawe i nie
    zaniedbal.

    >Problem polega na tym również, że w Polsce przeważa postsowietikus.
    >Jak
    >się mu karze, tak zrobi. Niby obaliliśmy socjalizm, ale prawda jest
    >taka, że walczyło 10% a reszta pieluchy zmieniała posrane. Tak samo
    >jest
    >teraz na drodze, mało kto się postawić potrafi, większość do
    >policjanta
    >mówi per "władzo"...

    No ale tak po prawdzie, to skad wiadomo kto klamie i jak sie masz
    postawic ?
    Nie masz dowodow, przedkosciomierze klamia, GPS - bywa ze klamie, choc
    tu akurat moze biegly okreslic czy wyglada to rzetelnie czy nie.

    Z tym ze kogutek ma racje - zazwyczaj nie bylo potrzeby sie stawiac,
    bo oni lapali tych co sporo za szybko jechali :-)

    J.