  • Data: 2013-06-20 19:40:41
    Temat: Re: fotka i brak twarzy na fotce.
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2013 18:25, J.F pisze:
    > Stare tez chyba mialy niemodulowana.
    Tak, ale miały wystarczająco małą czułość, więc nie było to problemem.

    > Problem jest chyba w tym ze one z zalozenia mialy mierzyc najszybszego z
    > pola pomiaru, wiec dokonuja analizy widma odbieranego, i wybieraja
    > "najszybszy" prazek. I cos im sie tam moze zlapac, np te szprychy, albo
    > w ogole jakies fikusne odbicia czy echo z wiatrakow.

    Wiatraków? Aaaaa mówisz o tym filmiku z klimą, to błąd pomiaru, anie
    urządzenia (Rapid zrobią to samo) i nie mierzą wiatraków plastikowych,
    tylko drgania...

    > A sygnatura do tego procesu jakas jest ?

    Jakaś jest, aczkolwiek nie podam Ci dziś, musiałbym poszukać w dokumentach.

    > No ale tak po prawdzie, to skad wiadomo kto klamie i jak sie masz
    > postawic ?

    Każda uzasadniona wątpliwość, co do wyniku pomiaru, sposobu jego
    wykonania, miejsca to uniewinnienie, choć zazwyczaj nie wpierszej
    instancji, bo tam zapadają absurdalne wyroki.

    > Z tym ze kogutek ma racje - zazwyczaj nie bylo potrzeby sie stawiac, bo
    > oni lapali tych co sporo za szybko jechali :-)

    To działa inaczej. Wszyscy jeździmy ciut szybciej, kiedy Cię zatrzymują,
    nawet gdy początkowo masz wątpliwości, to potem uznajesz, że jednak może
    się zagapiłeś, może z daleka Cię zdjęli... Sam tak miałem, do czasu,
    kiedy nie byłem pewny, że miałem 60, a piesek pokazał mi 82. Teraz mam
    VR i dupie Iskry. "A to nagrywa?" dziwią się i puszczają, w końcu głupio
    wyjść na głupka w świetle zapisu wideo. Jak na razie dwa podejścia, raz
    prędkość była nie moją, drugi raz - przyznam - moją, ale w obydwu
    przypadkach puszczony z pouczeniem. Inna kwestia, ze oni moją mordkę w
    tv widzieli i może inaczej na mnie reagują.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza