  • Data: 2010-12-02 13:17:48
    Temat: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Typowa odpowiedź polityka - ja chciałem ale inni mi utrudniali.

    No ale co poradzisz ? To ponoc wyglada tak ze rada gminy budzet
    uchwala i robi to gdzies wiosna. Zanim sie uprawomocni to sie robi
    maj. Wczesniej ponoc przetargu rozpisac nie mozna. Oglaszasz, okres
    wakacyjny, trzeba dluzej - no i oferty otwierasz we wrzesniu. Niech
    ci ktos teraz zaprotestuje, a ma niezbywalne prawo, i zrobi sie
    grudzien. A sam przyspieszyc mozesz tylko o tyle ze masz ogloszenie
    gotowe i wystarczy tylko wpisac kwote.

    W GD moze inaczej to wyglada.

    J.