  • Data: 2010-12-03 15:27:48
    Temat: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-03 13:22, J.F. pisze:
    > No coz, bedziesz mial kiedys odpowiedzialne stanowisko,
    Mylisz się. Nie będę miał, bo prowadzę od lat własną działalność i wiem,
    że jeśli jest coś do zrobienia to ociąganie się z tym powoduje, że
    tracę. Podobnie myśli wielu moich znajomych, którzy też sprawy wzięli
    kiedyś we własne ręce.

    > Urzednik nie jest od tego
    > zeby pojsc i dziure zalatac.
    I tu się różnimy w poglądach, bowiem jeśli ten urzędnik nie jest w
    stanie zorganizować odpowiednich ludzi do tego aby np. tę dziurę
    załatać, to właśnie nie powinien być tym urzędnikiem i nie powinien
    dostawać pensji za nicnierobienie lecz wziąć się do innej roboty (w
    skrajnym przypadku nawet i właśnie łatania dziur skoro to co należy do
    jego obowiązków nie wychodzi mu).

    > Ale i tak musi byc ktos kto to wszystko organizuje, zaplanuje itp.
    A jeśli mu się to nie udaje to tak samo jak z najzwyklejszym robotnikiem
    - żegnamy, szukaj sobie pracy gdzie indziej, może zajmij się
    odśnieżaniem ulic, bo tu się nie nadajesz.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __