  • Data: 2010-12-03 13:20:11
    Temat: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > termin wypadaloby dac miesieczny, i juz sie robi koniec czerwca :-)

    Już Ci napisałem co jest jedynym co wypada.
    Inne widzimisia możesz sobie w buty włożyć.

    > Tak to sobie mozesz - beda chcieli to zaczna przedluzac, protestowac i nic
    > nie poradzisz.

    Przez pół roku?
    Tyle to nawet tramwaje czy pociągi w Poznaniu nie były oprotestowywane.

    > Na przyklad wymagac zaswiadczenia o niezaleganiu z zusem, usem i podatkami
    > gminnymi, a kazdy z tych urzedow ma formalnie dwa tygodnie na wystawienie
    > tego zaswiadczenia, wiec jak ktos zawali przygotowanie oferty, to pierwszy
    > protest masz gwarantowany, i trzeba bedzie przetarg na nowo oglaszac, i
    > wlasnie straciles dwa miesiace, a z urlopami to trzy.
    > Oczywiscie mozna nie wymagac durnych zaswiadczen :-)

    Niech Ci będzie, dwa tygodnie + tydzień na składanie papierów.
    Nikt nie mówił że "w maju" oznacza 31 maja, więc i tak do końca czerwca
    czasu starczy.