  • Data: 2010-12-03 17:09:51
    Temat: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > No bo widzisz - nastepna sprawa jest taka ze poki pada to jest syzyfowa
    > praca - mozna jezdzic w kolko, a ciagle bedzie bialo.
    > Tak naprawde to powinni wyjechac jak przestanie padac, albo nasypie ..
    > no nie wiem - 10cm ? Albo pojechac o 22 i posolic.

    To można zrozumieć ale jak przestanie padać i nic się nie dzieje to coś
    nie tak.
    W mojej okolicy chłopaki jakoś strasznie oszczędzają w tym roku.
    Na wszystkich osiedlowych uliczkach koleiny i nie mam jak się nawet
    wyminąć. Tak już 3 dni. Dzisiaj dopiero chodniki jakoś wyglądają.
    Nawet newralgiczny punkt dość stromy wąski podjazd pod szkołę
    przedszkole nie tknięty.
    Za moich czasów :-) to dyrektor zwolniłby z lekcji i już by tam był
    czarny asfalt. Bezstresowe wychowanie czy dyrektor d....

    Ludzie, trzeba ten śnieg spychać bo jak mróz zelżeje (teraz -1) i potem
    zamarznie to się zapłaczecie