  • Data: 2022-07-21 18:41:47
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2022 o 16:30, ii pisze:

    >> Dekadę temu
    >
    > Jakieś potwierdzenie tego? :-)

    Twierdzisz, że dekadę temu nie pisali, że przecież jest jeszcze czas
    żeby infrastruktura się dostosowała?

    > Nie sądzę by tak ktoś pisał. Raczej nie zrozumiałeś. Motorem rozwoju
    > jest zapotrzebowanie. Obecne problemy nie wynikają z masy elektryków
    > tylko załamania rynku paliw. Też jakoś zostaną rozwiązane.

    Że co? To że nie mam co trzy metry gniazdka na ulicy gdzie mógłbym w
    rozsądnej cenie podłączyć elektryka na noc wynika z problemy na rynku
    paliw? To na dzień dobry. O tym że prąd nie bierze się z gniazdka
    podyskutujemy jak już tego gniazdka postawisz i wszystko jebnie.

    > Bo tak jest jak przypadkowemu ludzikowi dasz władzę.

    A gdzie rządzą nieprzypadkowi władcy, którzy zapewniają pod każdym
    (również powiedzmy 50 letnim) blokiem mieszkalnym miejsca parkingowe z
    gniazdkami chociażby true16A w ilości powiedzmy ilość mieszkan plus 20%?
    O elektrowniach i systemie przesyłowym do tego pogadamy jak już wskażesz
    ten kraj.

    > P..sz. Oni nie wiedzą co robią. Jak mogliby akurat na to wpaść i po co
    > konkretnie?

    Jak to po co? W imię ratowania klimatu. Akurat pomysł, żeby w miastach
    zastępować komunikację indywidualną zbiorową jest całkiem na miejscu.
    Tylko należy nazwać rzeczy po imieniu i skupić się na rozwoju tej
    zbiorowej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!