  • Data: 2022-07-21 20:40:25
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2022 o 18:41, Shrek pisze:

    > Twierdzisz, że dekadę temu nie pisali, że przecież jest jeszcze czas
    > żeby infrastruktura się dostosowała?

    Twierdziłeś, że sam pisałeś. Jakoś wątpię.

    > Że co? To że nie mam co trzy metry gniazdka na ulicy gdzie mógłbym w
    > rozsądnej cenie podłączyć elektryka na noc wynika z problemy na rynku
    > paliw?

    To, że elektrownie wyłączają z braku węgla. Elektryka nie podłączasz bo
    go nie masz a nie bo nie ma gniazdka.

    > To na dzień dobry. O tym że prąd nie bierze się z gniazdka
    > podyskutujemy jak już tego gniazdka postawisz i wszystko jebnie.

    Wszędzie gdzie miałem postawiłem. Nie jebło. W mniejszej skali
    oczywiście. 200zł za prąd do Twizy na 9 miesięcy !!! Lodówka ile zużywa? TV?

    > A gdzie rządzą nieprzypadkowi władcy, którzy zapewniają pod każdym
    > (również powiedzmy 50 letnim) blokiem mieszkalnym miejsca parkingowe z
    > gniazdkami chociażby true16A w ilości powiedzmy ilość mieszkan plus 20%?

    A co za różnica. Ja mówię dlaczego Ci spalinówkę zabierają a nie o
    masowych gniazdkach.

    > O elektrowniach i systemie przesyłowym do tego pogadamy jak już wskażesz
    > ten kraj.

    To jest to samo co ze spalinówkami.

    > Jak to po co? W imię ratowania klimatu. Akurat pomysł, żeby w miastach
    > zastępować komunikację indywidualną zbiorową jest całkiem na miejscu.

    Nie sądzę. Niektórzy twierdzą, że miasta wyludniają się.

    > Tylko należy nazwać rzeczy po imieniu i skupić się na rozwoju tej
    > zbiorowej.

    W Niemczech na miesiąc kosztuje to 9 euro. O tym, jak się podróżuje
    transportem masowym w Polsce pisałem.