  • Data: 2022-07-21 20:07:44
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2022 o 14:03, J.F pisze:

    > Nasze wladze daly jednak dzielny odpór i Turowa nie wylaczyly,
    > bo tak im TSUE zagralo ... :-)

    PiSiorska propaganda. Nie chodziło w ogóle o wyłączenie Turowa a
    dogadanie się z Czechami. PiS nie chciał się dogadać, więc nakazano
    zamknąć. Skoro nie zamknęli to poszły kary. Na końcu się dogadali.

    Co tylko ciekawe, pierwsze gadania były za niższą kwotę, potem nie było
    już wyjścia. I tak kurwa wszędzie z tymi PiSiorami.

    > A teraz licza ile to kosztowalo :-(

    Już od dawna widzę, że jesteś zmanipulowanym PiSiorem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>