  • Data: 2022-07-21 20:13:05
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2022 o 16:22, J.F pisze:

    > W nocy ja spie, samochod stoi, to moze sie ładowac.

    Ale to przy ładowarce musisz spać.

    > Jak ja pracuje w dzien, tez samochod stoi i może sie ladowac, ale
    > gniazdka pod pracą sobie nie zamontuje. Ktos inny musi zamontowac.

    A w bloku sobie zamontujesz?

    > Elektrownie atomowe to IMO rozwiazanie tymczasowe, bo zaraz uranu
    > zabraknie ...

    Mnie zaraz internetu zabraknie.

    > Raczej amoniak czy hydrazyna :-)
    >
    > Albo siarka ... w akumulatorze.

    No właśnie ... akumulatory mogą być przeróżne.

    > liczylem 200W, ale moze i 400 mozliwe.

    Typowy panel ma około 400. To pasuje powierzchnią do hybrydy.
    Niekoniecznie wydajność 100%. Gorzej z powierzchnią w Twizy.

    > Jezdzenie Twizy kosztuje 200zl rocznie?
    > Czy miesiecznie?

    Sprawdziłem, ostatni raz płaciłem 9 miesięcy temu.

    > Trzeba przerobic :-)

    I trzymać w garażu zamiast przy bloku.