  • Data: 2022-07-21 22:49:49
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2022 o 21:35, J.F pisze:

    > Ale dlaczego PiS chce mi samochod zabrac?
    > Ale przeciez nie PiS chce, tylko Unia chce.

    Tak po prawdzie to... pis to wpisał w kamienie milowe i przedstawił do
    akceptacji.

    > Dlaczego?
    > A z czego Niemcy beda zyli, jak nie beda samochodow robic?

    Dobre pytanie. Obstawiam jakąś hm jakby to nazwać - tarczę
    elektromobilną może;) Skoro można było zrobić kryzys na kowidzie i na
    tym zarobić, to widać da się i na upadku motoryzacji. podobno masz nie
    mieć nic i być szczęsliwy:P

    > Na razie kartek na prad nie ma.

    Są - tylko na razie dla dużych odbiorców - hint stopnie zasilania.

    > Choc zaczely sie kartki na wegiel :-)

    Nie ma kartek bo nie ma węgla, więc na chuj kartki. Węgla dodrukować się
    nie da, więc postanowili dodrukować po 3 tysie i spierdalajcie.

    > Wroclaw trzyma swoje ~600 tys mieszkancow.
    > Przybywa w okolicznych wsiach.

    Wyludniają się małe miasta gdzie nikt samochodów nie tępi. Duże (gdzie
    są buspasy, korki i ogólnie rzeczywiście daje się zauważyć "utrudnianie
    motoryzacji" mają akurat wzrost.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!