  • Data: 2022-07-21 17:38:14
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jul 2022 16:48:01 +0200, Janusz wrote:
> [...]
    [...]
    > Wcale nie małe poza tym remonty.

    Wczoraj bylo zapotrzebowanie 22.6GW w poludnie,
    tydzien wczesniej 13.07 21.6

    1 GW w klimatyzatorach?
    Byc moze, upał nieznosny.

    tydzien temu tez nie bylo strasznie zimno, to pewnie sporo pracowalo.

    > Nie PV tylko sieci, za to płacimy, my z PV podwójnie bo płacę za przesył
    > i jeszcze 20% energii im oddaję, więc łaski nie robią, zarabiają na tym.

    > Marzyciel.

    Czemu - rurke juz mam. Teraz tylko kwestia co do niej wpompujemy -
    czemu nie wodor z elektrolizera ?

    > Jak na razie nierealne.

    Bardzo realne, bo jak piszesz - sieci zarabiaja.
    Tylko kwestia ceny.

    P.S. Zaraz - nie mialo byc rewolucji, ze prosument bedzie sprzedawal
    po cenie rynkowej?
    A tu cena prądu wzrosla, ale nie dla konsumentow ... to moze sie
    oplaci produkowac po cenie przemyslowej, a konsumowac po
    konsumenckiej?

    J.