  • Data: 2015-09-19 01:21:41
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ja tez wymyslam, i wychodzi mi, ze prosciej jakas lacznosc
    > zorganizowac, niz kombinowac jak sie bez niej obejsc.

    Człowiek ma tendencje do wkombinowywania wszystkiego, co ma dostępne.
    Żeby nic się nie zmarnowało. Tak samo wykorzysta z łatwością cały
    gigabajt pamięci, choć kiedyś z tym samym mieścił się w 64k. Ale wtedy
    musiał. Warto przynajmniej sprawdzić, czy bez angażowania łączności
    się da. Wciąż uważam, że jednak tak.

    > Ech, czuje ze przy najblizszym pobycie w hotelu bede mial robote :-)
    > Mowicie - miernik, oscyloskop i zestaw srubokretow zabrac ? :-)

    To by oznaczało, że moje pisanie nie poszło na marne -- zawsze to
    twórcza działalność, takie badania in situ. A lutowanie pająków
    w pokojach hotelowych w różnych dziwnych miejscach nie jest mi
    tematem całkiem obcym.

    > No nie, wsadzasz karte, czekasz az stuknie, naciskasz klamke.
    > Jesli stuknie w ciagu sekundy, to jest dobrze.

    Jeśli zamek wymaga włożenia karty, to w ogóle nie ma problemu z poborem
    prądu w tzw. międzyczasie. Karta może włączać zasilanie. Poprzednia
    uwaga odnosiła się do identyfikacji bezprzewodowej.

    --
    Jarek