    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Date: Fri, 11 Sep 2015 23:18:21 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55ee1a9c$0$4788$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55f2cf5d$0$4768$65785112@news.neostrada.pl>
    <55f32630$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:55f32630$0$27527$65785112@news.neostrada.pl...

    > Idąc dalej tą drogą można osiągnąć etap, do jakiego doszła pewna była pani
    > prezes UKE, która ukarała operatora telekomunikacyjnego za awarię
    > oprogramowania centrali telefonicznej. To było bodaj w olsztyńskim. W

    OIDP, EWSD w Białymstoku (tego jestem pewien, chyba, że o jeszcze innej
    awarii piszemy, w Olsztynie zresztą chyba też EWSD, ACMM na pewno wtedy), 15
    tysięcy chyba numerów i nie wiem, czy i nie jakieś tranzyty/tandemy?

    > nocy producent centrali (nie operator) wyminił oprogramowanie. W dużym
    > ruchu centrala padła. Zanim opanowano sytuację, nie było w okolicy
    > czynnych telefonów. Człowiek niestety zmarł bo nie dało sie wezwać
    > pogotowia. Milionowa kara została przysolona operatorowi (nie

    Pamiętam trochę, jak w '97, czy '98, jakoś niedługo po wimianie Strowgera na
    EWSD, rzeźbiono chyba na którejś CT, OIDP, Szembeka, S12, chyba jeszcze nie
    "jotka".
    Coś popierdolili, 3/4 (jeśli nie więcej, na pewno nie mniej, ale nie chciało
    mi się tak szczegółowo skanować) ruchu w pizdu wycięte, prawie dwie godziny
    OIDP. Sęk w tym, że wszelkie pogotowia również. Działał jedynie ruch lokalny
    i nieliczne chyba bezpośrednie, nie zahaczające o CT Szembeka. To chyba była
    wymiana oprogramowania. Jedynie chyba pogotowie lokalne na Grochowskiej
    osiągalne, bo mają/mieli numer z tej centrali. Grochów Siemens.

    > producentowi centrali), ponieważ "nie zapewnił łaczności awaryjnej" :-)
    > Ciekawe k... jak? Nie śledziłem dalej tej sytuacji ale większość jej
    > decyzji została potem i tak anulowana przez sądy.

    Nie uwierzę, że nie daje się wydzielić alternatywnej, małej wiązki, na samą
    potrzebę łączności alarmowej. Inaczej byle gówno ciacha kabel i łączność
    idzie się jebać, że tak to po francusku określę. Nie zawsze da się zawierzyć
    temat łączami między centralami tranzytowymi, bo do niej trzeba jakoś
    jeszcze się dostać. Zaś w Białymstoku... sorki, jednak trochę za dawno to
    było, abym się szerzej wypowiedział. Jednak "jaja kobyły" ręce i nogi mi na
    takie dictum opadły - nam nie trzeba Bundeswehry...
    ...Program nawalił? Chujowy program, ktoś coś spierdolił. Tym bardziej to
    dla mnie przykre, boć to mój zawód, już nie wykonywany. Co mam na myśli?
    Trudno mi będzie to nazwać, bo obiło mi się o uszy, ale lata temu, aby było
    coś jak alternatywny program, uruchamiany na wypadek awarii, dzięki któremu
    zadziała chociaż łączność alarmowa.
    Wybaczcie, że mącę, ale z powodu upływu lat truchę trudno uzbierać z pamięci
    więcej szczegółów, w tak krótkim czasie. Słowa także nie były przecinkami,
    jaja kobyły, nazwałem pewne rzeczy po imieniu. Mnie też się zdarzało coś
    spierdolić, ale starałem się uczyć na błędach. Tyle.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048