  • Data: 2014-08-02 17:07:05
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Dylon" <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl> wrote in message
    news:lriot9$nnc$1@speranza.aioe.org...
    > Na prawdę chciałbyś używać tylko jednego numeru
    > i jako prywatnego jak i firmowego?
    > Jak po pracy będą Ci wydzwaniać klienci to szybko zmienisz zdanie :)

    Czemu zmienię zdanie? Nie możesz ustawić w telefonie że w pewnych
    godzinach numery nieznane lub nowe, których nie masz w kontaktach
    nie dzwonią dzwonkiem? Albo dzwonią innym dzwonkiem?

    W moim iPhone to jest tryb "do not disturb"...
    http://support.apple.com/kb/HT5463
    Po polsku:
    http://support.apple.com/kb/HT5463?viewlocale=pl_PL

    Czyli znajomych, rodzinę i np. wyjątkowych klientów od których
    chcesz odebrać telefon nawet jak w niedziele siedzisz na rybach
    wsadzasz do grupy "Favorites"/"Ulubionych" kontaktów a reszta
    się idzie nagrać na sekretarkę.

    A w godzinach pracy, to możesz ustawić inne dzwonki dla znajomych,
    inne dla żony, inne dla kochanki :-) a jeszcze inne dla kontrahentów
    numerów nie z listy kontaktów i wiesz kto dzwoni bez odrywania
    wzroku od tego co akurat robisz...

    Nie wiem, jeszcze jak była kiedyś motywacja finansowa bo rozmowy
    były cholernie drogie to rozumiałem że ludzie z dwoma słuchawkami
    po kieszeniach chodzą bo w koszty jeden numer wpuszczają...
    Ale teraz? Chyba nie ma to sensu i warto przemyśleć czy jest sens
    mieć dwa numery, kupować dziwne słuchawki dwu-simowe itp, itd...

    Co o tym myślicie?