  • Data: 2014-08-02 23:25:40
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:53dd528c$0$2376$65785112@news.neostrada.pl...

    > No niekoniecznie.
    > Są sytuacje, gdy nie chcesz gadać o prywacie.
    > Bywa, ze nie chcesz służbowo.

    Tu nie chodzi raczej o to że "gadać" - tylko że dzwoni i trzeba odebrać.
    Zgadzasz się? A zatem jak zadzwoni ktoś, z kim nie masz czasu teraz
    rozmawiać to po prostu przepraszasz grzecznie że nie masz czasu
    i oddzwaniasz jak będziesz mieć czas.

    No chyba że mówimy o naprawdę dużym ruchu telefonicznym,
    jak ktoś siedzi non stop na telefonie, negocjuje 100 kontraktów
    dziennie i nie chce aby mu (potencjalnie prywatna) rozmowa
    wchodząca na "call waiting" przeszkadzała...
    Ale tu mówimy o małym procencie ogólnych rozmów od nowych
    (nieznanych telefonowi) numerach, bo inne to przecież zachowasz
    się zgodnie z tym co wiesz o kontakcie.

    > No właśnie nie. Służbowy nie tyle chcę, co muszę. Ale ten służbowy mają
    > "wtajemniczeni" i teoretycznie wiadomo, że tam nikt obcy nie zadzwoni,
    > ale nie mam wszystkich "wtajemniczonych" w ksiażce.

    No ale mówimy w fazie C o sytuacji w której nie chcesz w ogóle
    odbierać telefonów bo właśnie albo chcesz spać albo jesteś zajęty.
    Nie mówisz przypadkiem o sytuacji B?

    A może jesteś dyżurnym lekarzem z Pogotowia Ratunkowego? :-)))

    > (...)
    >
    > To nie o fazy dnia chodzi. Mam specyfiną profesję po prostu.
    > Z tym, że ja używam dwóch aparatów.

    Ciekawa ta profesja... :-)

    > (...)
    >
    > Po za tym telefony z bardziej skomplikowanymi systemami są wrażliwe na
    > podsłuchy i inne tego typu problemy. A mnie telefon służy do dzwonienia.

    ???

    Podsłuchy? O czym ty mówisz? Ktoś Cię chyba niepotrzebnie nastraszył :-)