  • Data: 2014-08-02 23:04:02
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lrjii4$83u$1@dont-email.me...

    > No ale pomówmy o konkretach, bo przedstawiłeś ciekawy scenariusz
    > do dyskusji: czym różni się zbieranie nowych przyjaciół od nowych
    > kontrahentów jak masz dwa osobne numery od tego jak jest jeden numer?
    >
    > Możliwości jest kilka:
    > A - jestes w godzinach pracy, więc nowi dzwonią, odbierasz
    > B - jesteś poza godzinami pracy, w domu, ale przyzwoita pora
    > C - jesteś poza godzinami pracy, w sytuacji "do not disturb"
    >
    > W fazie A jak nowi dzwonią to nie ma w sumie znaczenia czy
    > dzwoni nowy kontrahent czy nowy znajomy - odbierasz rozmowę.

    No niekoniecznie. Są sytuacje, gdy nie chcesz gadać o prywacie. Bywa, ze
    nie chcesz służbowo.

    > W fazie C jak nowi dzwonią to nie ma również znaczenia kto
    > dzwoni (prywatny czy służbowy) bo ani jednego ani drugiego
    > nie chesz odbierać...

    No właśnie nie. Służbowy nie tyle chcę, co muszę. Ale ten służbowy mają
    "wtajemniczeni" i teoretycznie wiadomo, że tam nikt obcy nie zadzwoni, ale
    nie mam wszystkich "wtajemniczonych" w ksiażce.

    (...)
    > A może pominąłem jakąś fazę dnia, która nie pasuje do Twoich faz?

    To nie o fazy dnia chodzi. Mam specyfiną profesję po prostu. Z tym, że ja
    używam dwóch aparatów.

    (...)
    > Mam iPhone4 od trzech lat - krótko miałem też iPhone5, rodzina
    > ma też iPhone5 - nic im się nie zawiesza. Nie masz czego się bać.
    > o.

    Po za tym telefony z bardziej skomplikowanymi systemami są wrażliwe na
    podsłuchy i inne tego typu problemy. A mnie telefon służy do dzwonienia.

    > Wiem o co Ci chodziło, ale mi właśnie chodzi o to który trzyma 2
    > tygodnie.
    > Znasz numerek/model samsungowy?
    2710 trzyma podobno najdłużej. Drugiego mam 3350 i też ponad tydzień
    potrafi wytrzymać, mimo to że mam na stałe blututa włączonego. Jak
    wyłączam, to pod dwa tygodnie podchodzi.