  • 1. Data: 2014-07-31 11:31:18
    Temat: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: NICE <j...@k...kom>

    Hej ho,

    wkurzylo mnie noszenie dwóch tel. Znalazlem sony xperia m2 Dual (
    macalem jest ok ) ale brak w nim lte.
    Co sadzicie o tamik rozwiazaniu:

    mam dwa prepaidy w play i wloze je do xperii

    dokupie abonament LTE w plusie w karte umieszcze w routerze mobilnym
    huawei.

    Pytanie grzmi: Jak sie sprawdza router mobilny opalajac go w aucie do
    nawigacji naviexpert?

    Nice

  • 2. Data: 2014-07-31 12:41:50
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "NICE" napisał w wiadomości
> [...]
    >mam dwa prepaidy w play i wloze je do xperii
    >dokupie abonament LTE w plusie w karte umieszcze w routerze mobilnym

    I zamiast dwoch telefonow bedziesz nosil dwa urzadzenia i jeszcze je w
    autach ladowal.

    Telefonow dual jest troche, chyba znajdzie sie cos z LTE (poczym
    doczytac czy nie przypisany tylko do jednego sima itp)

    >Pytanie grzmi: Jak sie sprawdza router mobilny opalajac go w aucie do
    >nawigacji naviexpert?

    Mysle ze zadziala ... ale androidy takie wredne, ze o ile da sie
    ograniczyc transfer po sieci komorkowej, to zazwyczaj przyjmuja ze
    przez Wifi to moga bez ograniczen..

    J.

  • 3. Data: 2014-07-31 17:47:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 11:31, NICE pisze:

    > Pytanie grzmi: Jak sie sprawdza router mobilny opalajac go w aucie do
    > nawigacji naviexpert?

    Po co Ci LTE do nawigacji?

  • 4. Data: 2014-07-31 21:09:04
    Od: NICE <j...@k...kom>

    W dniu 31.07.2014, 17:47, Smok Eustachy pisze:

    > Po co Ci LTE do nawigacji?

    do nawigacji przy okazji:-)

    Nice

  • 5. Data: 2014-08-01 09:07:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 31 Jul 2014 11:31:18 +0200, NICE
    <jonstantynopolitanczykowianeczka@konstantynopolitan
    czykowianeczka.kom>
    wrote:

> [...]
    >huawei.
    >
    >Pytanie grzmi: Jak sie sprawdza router mobilny opalajac go w aucie do

    Dual sim i android i do tego jeszcze lte to nie jest dobry pomysł.
    Raz że już sam dual sim spowoduje szybsze zużycie baterii.
    Dwa że lte też bardzo szybko drenuje baterię, szybciej niż 3g więc
    generalnie wg mnie to zły pomysł na dziś póki nie zaczną dawać w
    telefonach baterii o dużej pojemności.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-08-01 19:37:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "NICE"
    wrote in message news:lrd2d6$nn0$1@node2.news.atman.pl...
    > wkurzylo mnie noszenie dwóch tel.
    [..]
    > mam dwa prepaidy w play i wloze je do xperii

    Wybacz jeśli moje pytanie uznasz za głupie,
    ale po co Ci dwa prepaidy w tej samej sieci
    i do tego w jednym telefonie?

    Nie żebym krytykował - pytam z ciekawości...

  • 7. Data: 2014-08-01 21:14:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ale po co Ci dwa prepaidy w tej samej sieci
    > i do tego w jednym telefonie?
    >
    > Nie żebym krytykował - pytam z ciekawości...

    Bo jeden podaje znajomym, a drugi kontrahentom służbowym.

  • 8. Data: 2014-08-02 03:09:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    czykowianeczka.kom>

    > Bo jeden podaje znajomym, a drugi kontrahentom służbowym.

    Jesteś może jego adwokatem? :-)

  • 9. Data: 2014-08-02 10:20:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jesteś może jego adwokatem? :-)

    Nie, ale to dość zdroworozsądkowe. W robocie u mnie większość osób tak
    robi. To po prostu jedno oczywiste wyjaśnienie.

  • 10. Data: 2014-08-02 14:34:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, ale to dość zdroworozsądkowe. W robocie u mnie większość
    > osób tak robi. To po prostu jedno oczywiste wyjaśnienie.

    To "oczywiste" wyjaśnienie też mi się nasunęło na myśl,
    ale właśnie dlatego zapytałem go aby nie zgadywać...

    A jeśli już rozmawiamy o tym, to czy robi się tak dla celów
    odpisywania kosztów rozmów od biznesu czy w innych celach?

    Bo tak sobie myślę że super tanie są ostatnio abonamenty bez
    limitów minut (np. nju mobile) więc w sumie bez znaczenia jest
    od strony finansowej czy gadasz z kontrahentem czy znajomym.

    Posiadanie dwu numerów jest strasznie niewygodne, nawet
    jak masz dobrodziejstwo jednego telefonu dwusimowego,
    więc uwolnienie się od tej niewygody byłoby czymś fajnym...

    Są jakieś inne powody niż finansowe że ktoś utrzymuje dwa
    osobne numery?