  • Data: 2014-08-02 22:43:56
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:53dd3e7e$0$2152$65785112@news.neostrada.pl...

    > To zależy czym sie zajmujesz. Bywa, że nieodebranie telefonu decyduje o
    > życiu albo o czymś ważnym. A z drugiej strony nikt nie da rady 24 h/dobę
    > być gotowy do działania.

    No ale pomówmy o konkretach, bo przedstawiłeś ciekawy scenariusz
    do dyskusji: czym różni się zbieranie nowych przyjaciół od nowych
    kontrahentów jak masz dwa osobne numery od tego jak jest jeden numer?

    Możliwości jest kilka:
    A - jestes w godzinach pracy, więc nowi dzwonią, odbierasz
    B - jesteś poza godzinami pracy, w domu, ale przyzwoita pora
    C - jesteś poza godzinami pracy, w sytuacji "do not disturb"

    W fazie A jak nowi dzwonią to nie ma w sumie znaczenia czy
    dzwoni nowy kontrahent czy nowy znajomy - odbierasz rozmowę.

    W fazie C jak nowi dzwonią to nie ma również znaczenia kto
    dzwoni (prywatny czy służbowy) bo ani jednego ani drugiego
    nie chesz odbierać...

    W fazie B nie chcesz odbierać rozmów od nowych kontrahentów
    ale chcesz odbierać rozmowę od potencjalnych nowych znajomych
    co to właśnie zobaczyli Twoje wyczyny na paralotni i chcą z Tobą
    polatać na zawodach... I teraz masz dwa numery to wiesz kto
    dzwoni - jeden numer: ryzykujesz że nie odbierzesz rozmowy
    od nowego znajomego... Czy to jakiś duży problem?
    Innymi słowy: czy dla tej sytuacji tylko, warto nosić dwie słuchawki?

    A może pominąłem jakąś fazę dnia, która nie pasuje do Twoich faz?

    > Wiesz, nie zdarzyło mi się, by SOLID sie zawiesił.
    > Wczesniej używałem prostych NOKIA, albo ERICSSONA z mieczem.

    Ani mi się nie zdarzyło aby się mój iPhone zawiesił...
    Myślałem że chodzi Ci o jakieś stare słuchawki z analogowym radiem :-)
    Nawet przez myśl mi nie przeszło, że mówiąc "pewność łączności"
    masz na myśli że telefon Ci się może zawiesić...
    Mam iPhone4 od trzech lat - krótko miałem też iPhone5, rodzina
    ma też iPhone5 - nic im się nie zawiesza. Nie masz czego się bać.

    > Ja akurat używam tego starszego :-) Ale to bez znaczenia.
    > Chodziło mi o zasadę.

    Wiem o co Ci chodziło, ale mi właśnie chodzi o to który trzyma 2 tygodnie.
    Znasz numerek/model samsungowy?