eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulców › Re: docieranie hamulców
  • Data: 2012-06-20 13:00:21
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    > Z czego poszerzanie tyłu tą zdolność do skręcania poprawia _bardziej_ niż
    > poszerzanie przodu.

    Nieprawda.
    Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
    manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
    zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
    krawężniki.

    Ponadto w F1 to właśnie rozstaw przodu jest większy niż tyłu:
    Lotus F1:
    Rozstaw kół przednich: 1450 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1400 mm

    Sauber F1
    Rozstaw kół przednich: 1495 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1410 mm

    http://kylar1.blog.interia.pl/?id=2203709

    Z tym że nie należy zapominać o tym że w F1 b. dużą rolę odgrywa
    aerodynamika, która jest "inna" podczas jazdy na wprost a "inna" podczas
    zakrętu


    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: