eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulcówRe: docieranie hamulców
  • Data: 2012-06-21 00:12:41
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    > On Wed, 20 Jun 2012 13:00:21 +0200, Bugatti wrote:
    >> Nieprawda.
    >> Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
    >> manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
    >> zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
    >> krawężniki.
    >
    > Problem jeżdżenia po krawężnikach akurat nie ma żadnego związku z
    > nad/podsterownością

    A widzisz gdzieś stwierdzenie o pod/nad-sterowności w moim _poprzednim_
    poście, bo ja nie.

    >> Ponadto w F1 to właśnie rozstaw przodu jest większy niż tyłu:
    >
    > Wymiary samochodów F1 wynikają z regulaminu.
    >
    > Regulamin ogranicza szerokość samochodu, a ponieważ tylne opony są szersze
    > niż przednie, to jak ktoś zmierzył szerokość do płaszczyzny piasty albo
    > środka opony, to wyszły pewnie takie wartości które podałeś.

    Regulamin owszem ogranicza szerokość bolidu do 1800 mm ale nic nie mówi o
    tym jaki ma być rozstaw kół - tj. nie stwierdza która oś ma być szersza.
    http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulati
    ons/technical_regulations/8712/fia.html
    http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulati
    ons/technical_regulations/8708/fia.html


    Pozdr.
    +


    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: