eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulcówRe: docieranie hamulców
  • Data: 2012-06-20 19:40:22
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 20 Jun 2012 13:00:21 +0200, Bugatti wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:
    >
    >> Z czego poszerzanie tyłu tą zdolność do skręcania poprawia _bardziej_ niż
    >> poszerzanie przodu.
    >
    > Nieprawda.
    > Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
    > manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
    > zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
    > krawężniki.

    Problem jeżdżenia po krawężnikach akurat nie ma żadnego związku z
    nad/podsterownością


    > Ponadto w F1 to właśnie rozstaw przodu jest większy niż tyłu:

    Wymiary samochodów F1 wynikają z regulaminu.

    Regulamin ogranicza szerokość samochodu, a ponieważ tylne opony są szersze
    niż przednie, to jak ktoś zmierzył szerokość do płaszczyzny piasty albo
    środka opony, to wyszły pewnie takie wartości które podałeś.

    Na zdjęciach widać że zewnętrzne krawędzie opon w F1 są równo (na pewno nie
    ma tam różnic rzędu 5-8cm).
    Kilka lat temu tył był nawet szerszy i tylne opony wystawały.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: