-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
ail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie hamulców
Date: Wed, 20 Jun 2012 13:00:21 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 30
Message-ID: <jrs9v9$snc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
<jri2u1$cpj$82@usenet.news.interia.pl>
<jri3dk$3pd$2@usenet.news.interia.pl>
<jri3ls$cpj$83@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<jrl3dt$cpj$147@usenet.news.interia.pl>
<1nnqyxk1o1386.iztswke5igkc$.dlg@40tude.net>
<jrl611$cpj$148@usenet.news.interia.pl>
<u5wnhwa0znuv$.1p1wvu0sid2s7.dlg@40tude.net>
<jrmruj$1j7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<cs3en2nfte29$.1casettgnb2rw$.dlg@40tude.net>
<jro9no$gmt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<1qnk04vgeun39$.1x2n6qfy73h4d$.dlg@40tude.net>
<jrodv9$hvf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<140repmdjel32.zjg4fomt1l53$.dlg@40tude.net>
<jrpgfb$u3s$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<15owl1jf5qy2p$.14yu8waf5qzbj.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 149.156.186.66
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1340189481 29420 149.156.186.66 (20 Jun 2012 10:51:21 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jun 2012 10:51:21 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Antivirus: avast! (VPS 120620-0, 2012-06-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455483
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:
> Z czego poszerzanie tyłu tą zdolność do skręcania poprawia _bardziej_ niż
> poszerzanie przodu.
Nieprawda.
Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
krawężniki.
Ponadto w F1 to właśnie rozstaw przodu jest większy niż tyłu:
Lotus F1:
Rozstaw kół przednich: 1450 mm
Rozstaw kół tylnych: 1400 mm
Sauber F1
Rozstaw kół przednich: 1495 mm
Rozstaw kół tylnych: 1410 mm
http://kylar1.blog.interia.pl/?id=2203709
Z tym że nie należy zapominać o tym że w F1 b. dużą rolę odgrywa
aerodynamika, która jest "inna" podczas jazdy na wprost a "inna" podczas
zakrętu
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.12 19:40 Tomasz Pyra
- 21.06.12 00:12 Bugatti
- 21.06.12 00:39 Tomasz Pyra
- 21.06.12 09:59 Axel
- 21.06.12 13:34 Bugatti
- 21.06.12 23:24 Axel
- 22.06.12 00:25 Tomasz Pyra
- 22.06.12 00:41 Tomasz Pyra
- 22.06.12 10:56 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 22.06.12 14:19 to
- 22.06.12 16:20 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 22.06.12 20:19 Tomasz Pyra
- 22.06.12 22:51 to
- 25.06.12 10:38 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 25.06.12 21:36 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
- cenka opada
- Elektryki takie bezpieczne cd.
- Jedziemy do Puław z Radomia
- Płoną góry, płoną lasy, elektryki też...
- No proszę, mamy nowe dane
- klucz udarowy
- do czego jaki smar?
- Re: A jednak wybuchają?
- A jednak wybuchają?
- Re: cenka opada
- Re: cenka opada
Najnowsze wątki
- 2024-09-02 Re: RP3 kasuje wizy studentom/"studentom" po wylądowaniu na lotnisku
- 2024-09-02 Wzór
- 2024-09-01 Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- 2024-09-01 odrdzewiacz do amelinium
- 2024-09-01 Elektryczna łapka i szerszeń
- 2024-09-01 Jakie podatki za wynajem?
- 2024-09-02 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-02 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-09-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-09-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-09-01 1. wrzesnia po niemiecku
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-31 wpadłem w siodło
- 2024-08-25 cenka opada
- 2024-08-30 Elektryki takie bezpieczne cd.