  • Data: 2009-04-03 12:51:20
    Temat: Re: dobre zarowki 100W
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 03 Apr 2009 12:44:37 +0200, Adampio <a...@o...pl> wrote:

    >Dobra dusza podeslala mi taki link
    >http://dom.wp.pl/artykul/setka_nie_zaswiecisz,624.h
    tml
    >i uswiadomilem sobie nagle ze mam juz bardzo malo czasu na zakupy.
    >Czy ktos moglby poradzic jakiej firmy "setki" kupic? Tak ze 100-150 sztuk.
    >Pytam bo widzialem w akcji zarowki marki "Tesco" (co okolo 60 groszu za
    >sztuke w detalu) ktore starczaja na tydzien-dwa.

    Po ustawach o ksztalcie ogorka, kolorze marchewki i srednicy jablka
    przyszla widac kolej na zarowki. Ja bym tam juz wolal Moskwe niz
    Bruksele.

    Ja uzywwam zarowek fluorescencyjnych od lat. Wnioski: poki co, sa do
    d... Mniej wiecej 30% nie wytrzymuje roku. Mimo ze mozna kupic z rozna
    barwa swiatla, zadana barwa mie ejst wlasciwa. Potzrebuja czasu na
    "rozgrzanie", i w zarowce nowej ten czas jest krotki, ale czym zarowka
    starsza, tym jest dluzszy i dochodzi do pol minuty. Polowa z nich po
    pol roku zaczyna brzeczec. Jak sie przepala to nei wiadomo co z nimi
    robic, bo wedle pudelka nei mozna ich wyrzucac do smieci, a nikt nei
    zbiera. Koszt utylizacji tez nalezy dolacayc do kosztow uzytkowania.

    Uzewam zarowek General Electric, Sylvania oraz jakichs "no name".
    Wszystkie mniej wiecej jednakowo do dupy

    Podstawowa zaleta z mojego punktu widzenia jest to ze generuja mniej
    ciepla

    A.L.