  • Data: 2012-07-11 12:34:27
    Temat: Re: do stockowców
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-11 07:25, twistedme pisze:

    > Az tak naiwny to nie jestem :). Liczylem tylko (a może az) na dyskusje z
    > ktorej sie dowiem dlaczego dosc duzy odsetek zdjec tak wyglada. Ale
    > rozumiem, ze jest tak, jak wczesniej przewidywalem, czyli nie ma to zadnego
    > sensu i tak sie zwyczajnie panu fotografowi pstryknęło.
    >
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    Zdjęcia są jakie są bo autor tak chciał. To, że tobie przydało by się z
    całą głową to szukaj takiego

    przykład: jedno ze zdjęć z obciętą głową i masz tą samą modelkę z tymi
    samymi rysami i całymi włosami:
    http://www.istockphoto.com/stock-photo-18857104-woma
    n-using-fitness-weights.php?st=11da259

    To że jedno zdjęcie Ci się podoba albo lepiej zwraca na siebie uwagę lub
    irytuje na tyle by je ściągnąć to może właśnie z tego powodu, że ta
    głowa jest właśnie obcięta i zwracasz uwagę na oczy?

    Kiedyś gdzieś przeczytałem, że dobre zdjęcie od złego często różni tylko
    kilka milimetrów.

    Piszesz na na grupie foto więc zakładam, że cokolwiek powinieneś
    wiedzieć o kadrowaniu - zresztą jako grafik tym bardziej. A Pani z
    marketingu powiedz, by zapłaciła za zdjęcie kilka tys. a nie kilka zł a
    będzie miała takie jak chce

    Ariusz