  • 11. Data: 2011-02-15 11:54:10
    Temat: Re: dlaczego jest tak mało w sklepach
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 14-02-2011 o 22:25:28 PiteR <e...@f...pl> napisał(a):

    > żeby spaść to musiało urządzenie pochodzić na rynku a nie chodziło.
    >
    > Chcę mieć np radyjko z portem USB dla pendrajwa. Pendrajw ma nie
    > wystawać bo to przenośne ma być. Widziałem raz, duże ciężkie, drogie.
    >
    > No dobra biorę mp3 z Biedronki za 40zł i końcówkę mocy i sobię zrobię.
    > Tylko ciekawi mnie dlaczego jeszcze Chińczyk tego nie klepie. A może do
    > Polski to wogóle nie dociera.

    Kup MP3 z radiem i kartę SD z wbudowaną wtyczką USB. Będziesz miał właśnie
    to czego tak pożądasz :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 12. Data: 2011-02-15 12:01:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 09:04:27 +0100, Piotr Gałka wrote:
    >Każdy odtwarzacz CD jaki kupiłem w ostatnich latach (czy to przenośny, czy
    >to w radiomagnetofonie) tak gdzieś po 2 latach zaczyna mieć problem z
    >czytaniem CDR, a potem też zwykłych CD.
    >Dlatego przedwczoraj postanowiłem kupić coś, co można zdefiniować jako
    >stacjonarne mp3. Nigdy się tym nie interesowałem i byłem pewien, że tego
    >typu rzeczy jest do wyboru do koloru. Ale (skąpiec, ceneo) nic nie
    >znalazłem.W dziale mp3 wszystko jest przenośne, w dziale radiomagnetofony
    >czy miniwieże wszystko jest za duże o odtwarzacz CD.

    Alez Piotrze, kup taki z CD, nie bedzie uzywany to nie padnie, a nawet
    jak padnie to nie bedziesz zalowal :-)

    >Z braku laku kupiłem wczoraj mp3 z zamiarem podłączenia pod głośniki
    >komputerowe.

    kablownia .. no i jakosc tych glosnikow.

    J.

  • 13. Data: 2011-02-15 12:51:10
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Alez Piotrze, kup taki z CD, nie bedzie uzywany to nie padnie, a nawet
    > jak padnie to nie bedziesz zalowal :-)

    Tu masz rację. Można by zakleić taśmą, aby na pewno nie był używany i nie
    padł ;-)
    Ciekawe że Technics (jeszcze z Pewexu), który nie wiedział o istnieniu CDR
    czyta je bez problemu i to po tylu latach.

    > kablownia .. no i jakosc tych glosnikow.

    Głośniki nie najgorsze. Ze 3 lata temu kupiłem takie (wg mnie na zdjęciu są
    215, a nie 215R (z pilotem)).
    http://www.morele.net/glosniki-komputerowe-redstar-r
    s-215r-black-187271/

    Okazało się że zamiast 2x35W tak na prawdę mają 2x9W (trafo (na oba) na oko
    25W, napięcie za niskie jak dla 6 ohm).
    Wstawiłem im dwa trafa 40W (bo takie miałem w rupieciach), zmieniłem
    elektrolity na wyższe napięcie i scalaki na mocniejsze + dodałem kawał
    radiatora i jest 2x35W (chyba tu o tym pisałem).
    A, że cel dla którego je kupiłem został załatwiony inaczej więc wylądowały w
    piwnicy. Mam zamiar ich poszukać.
    P.G.

  • 14. Data: 2011-02-15 13:42:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 13:51:10 +0100, Piotr Gałka wrote:
    >Ciekawe że Technics (jeszcze z Pewexu), który nie wiedział o istnieniu CDR
    >czyta je bez problemu i to po tylu latach.

    No bo plyty CDR mialy byc kompatybilne.

    Ale CD-RW chyba juz nie czyta - cos sie w czytnikach zmienilo, czy
    dane jakies niekompatybilnie nagrane ?

    J.

  • 15. Data: 2011-02-15 14:16:41
    Temat: ...dobre bo polskie!
    Od: "Mirtek" <p...@p...pl>

> [...]
    > czy miniwieże wszystko jest za duże o odtwarzacz CD.
    > Z braku laku kupiłem wczoraj mp3 z zamiarem podłączenia pod głośniki

    a moze w takim razie zdecydujesz sie na takie coś? -
    http://axces.otwarte24.pl/497,DIORA-ZESTAW-WS600-CD6
    00-WZMAC-CD-MP3-USB-SD-FM-RDS-B769

  • 16. Data: 2011-02-15 14:52:51
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2011-02-15 14:42, J.F. wrote:

    > No bo plyty CDR mialy byc kompatybilne.
    >
    > Ale CD-RW chyba juz nie czyta - cos sie w czytnikach zmienilo, czy
    > dane jakies niekompatybilnie nagrane ?

    ZTCW to inny material slabiej odbijajacy swiatlo, wymaga chyba troche
    wiekszej mocy lasera.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

  • 17. Data: 2011-02-15 15:00:39
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanów sie jednak, ilu ludzi będzie chciało tak samo zrobić?
    > NAjczęsciej to źródło dzwieku jest stałe i albo stałe głośniki albo
    > mobilne słuchawki. Ty chcesz mieć żródło przenośne i stałe głośniki? to
    > poco przenośność zródła?

    ?? stacjonarne PC znikają już z domów. Wiekszość moich znajomych ma tylko
    notebooki. Jak mi sie chce to siedzę z nim przy biurku, raz na fotelu a raz
    na kanapie. Mi też się marzy bezprzewodowe przesyłanie dźwięku z lapa do
    amplitunera (np po BT). Na allegro znalazłem tylko dwa czy trzy modele
    takiego urządzenia (kilka aukcji) w cenie od 99 do kilkaset zł. Generalnie
    bardzo malo popularne - ale to się pewnie zmieni.

  • 18. Data: 2011-02-15 15:07:12
    Od: shg <s...@g...com>

    On Feb 15, 3:52 pm, Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly> wrote:
    > ZTCW to inny material slabiej odbijajacy swiatlo, wymaga chyba troche
    > wiekszej mocy lasera.
    Tak, ale częściej (zawsze?) realizuje się to przez zwiększenie
    wzmocnienia fotodiody, od x4 do x8 mniej więcej.
    Mój Technics z CD-R sobie radzi, z RW już nie.

  • 19. Data: 2011-02-15 17:26:57
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J. F. wrote:

> [...]
    orola-dc800-adapter-
    bluetooth

    > no to kup jednego niedobitka i zrobione.
    >
    > A w ogole to nagraj sobie te karte na plyte DVD i sluchaj, albo kup
    > wieze z USB i nie rozladowuj komorki w domu :-)
    >
    > Mozesz sobie przerobic jakies sluchawki z BT, sa glosniki z BT,
    > chyba gdzies widzialem nadajniczek FM z BT ..

    Przecież mp3 z BT można kupić. Przynajmniej moje tak ma, syna też.
    Kosztowały jakieś 60$.

    Waldek

  • 20. Data: 2011-02-15 17:57:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 18:26:57 +0100, Waldemar Krzok wrote:
    torola-dc800-adapter-bluetooth

    >Przecież mp3 z BT można kupić. Przynajmniej moje tak ma, syna też.
    >Kosztowały jakieś 60$.

    Ale tu raczej chodzi o to zeby przyjsc do domu i kolumny graly to co
    sie na komorce ustawi. Bez kabli, uwiazania do miejsca.
    Chocby taki adapterek jak powyzej.

    J.