  • 1. Data: 2011-02-14 20:01:14
    Temat: dlaczego jest tak mało w sklepach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    takich urządzeń jak np głośniki, słuchawki, recivery Bluetooth na
    chinch. Radia samochodowe bez napedu CD za to z pamiecią flash. Małe
    radiomagnetofony mp3 Jakieś licencje wchodzą w grę czy co?

    Ostatnio tez jakoś wymiotło stacjonarne nagrywarki DVD ze sklepów.
    --
    Piotr

  • 2. Data: 2011-02-14 20:08:48
    Temat: Re: dlaczego jest tak mało w sklepach
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    PiteR pisze:
> [...]
    > radiomagnetofony mp3 Jakieś licencje wchodzą w grę czy co?
    >
    > Ostatnio tez jakoś wymiotło stacjonarne nagrywarki DVD ze sklepów.
    obawiam sie ze duża część handlu takim "śmieciem" przeszła w internet.
    co ciekawe, "bt" wysłany z Białegostoku jet droższy niż ten wysłany z
    "hąg-kongu"
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-02-14 20:25:18
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik PiteR napisał:
> [...]
    > radiomagnetofony mp3 Jakieś licencje wchodzą w grę czy co?
    >
    > Ostatnio tez jakoś wymiotło stacjonarne nagrywarki DVD ze sklepów.

    Ekonomia i zasady popytu i podaży, spada zainteresowanie jednym, wzrasta
    drugim, równie dobrze możesz narzekać że ciężko kupić walkmana i kasety.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2011-02-14 20:49:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 21:01:14 +0100, PiteR wrote:
    >takich urządzeń jak np głośniki, słuchawki, recivery Bluetooth na
    >chinch. Radia samochodowe bez napedu CD za to z pamiecią flash. Małe
    >radiomagnetofony mp3 Jakieś licencje wchodzą w grę czy co?

    Moze po prostu nie wszystko co sie klientowi wymarzy pwstaje jako
    produkt. Albo producenci patrza szerzej .. i robia radia samochodowe
    z CD i USB.

    Glosniki po BT .. tam jakosc jest podejrzana, BT jest troche za wolny.

    >Ostatnio tez jakoś wymiotło stacjonarne nagrywarki DVD ze sklepów.

    wszyscy sie przesiadaja na HD, a tam chyba z zalozenia ma to byc
    blokowane/utrudnione ? Za duze pieniadze za tym stoja.
    No chyba ze chinczycy to kiedys oleja .. a u nas Wielki Brat zabroni
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-02-14 21:02:23
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-14 21:01 PiteR napisał(a):

> [...]
    > radiomagnetofony mp3 Jakieś licencje wchodzą w grę czy co?
    >
    > Ostatnio tez jakoś wymiotło stacjonarne nagrywarki DVD ze sklepów.

    O, tym ostatnim to mnie właśnie zaskoczyłeś. Dwa dni temu jeszcze
    widziałem dużo dostępnych modeli nagrywarek DVD/HDD w EuroAGD i
    MediaMarkt (no chyba nie piszesz o modelach bez dysku bo już się takich
    nie robi po prostu). Może chodzi o osiedlowe spożywczaki pokroju Lidl'a?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2011-02-14 21:25:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    > spada zainteresowanie jednym

    żeby spaść to musiało urządzenie pochodzić na rynku a nie chodziło.

    Chcę mieć np radyjko z portem USB dla pendrajwa. Pendrajw ma nie
    wystawać bo to przenośne ma być. Widziałem raz, duże ciężkie, drogie.

    No dobra biorę mp3 z Biedronki za 40zł i końcówkę mocy i sobię zrobię.
    Tylko ciekawi mnie dlaczego jeszcze Chińczyk tego nie klepie. A może do
    Polski to wogóle nie dociera.

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2011-02-14 21:46:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Glosniki po BT .. tam jakosc jest podejrzana, BT jest troche za
    > wolny.

    Coś takiego jak to mnie interesuje
    http://www.symbianos.pl/artykuly/akcesoria/227-motor
    ola-dc800-adapter-bluetooth

    Mieszam w komórce SD 4GB muzyki a wieża gra. Mieszam w laptopku 10" a wieża gra.
    Jak dla mnie świetna sprawa. Nie ma. Tylko Allegro i to niedobitki.

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2011-02-14 22:07:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    PiteR pisze:

> [...]
    > Jak dla mnie świetna sprawa. Nie ma. Tylko Allegro i to niedobitki.

    teoretycznie jest to do zrobienia. musiałbyś poświecić jakieś stare
    słuchawki BT stereo. ich zadaniem będzie łapanie dzwieku z BT i
    wysyłanie na wzmacniacz wieży.
    Zastanów sie jednak, ilu ludzi będzie chciało tak samo zrobić?
    NAjczęsciej to źródło dzwieku jest stałe i albo stałe głośniki albo
    mobilne słuchawki. Ty chcesz mieć żródło przenośne i stałe głośniki? to
    poco przenośność zródła?

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-02-14 22:16:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 22:46:49 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    >Jak dla mnie świetna sprawa. Nie ma. Tylko Allegro i to niedobitki.

    no to kup jednego niedobitka i zrobione.

    A w ogole to nagraj sobie te karte na plyte DVD i sluchaj, albo kup
    wieze z USB i nie rozladowuj komorki w domu :-)

    Mozesz sobie przerobic jakies sluchawki z BT, sa glosniki z BT,
    chyba gdzies widzialem nadajniczek FM z BT ..

    J.

  • 10. Data: 2011-02-15 08:04:27
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > takich urządzeń jak np głośniki, słuchawki, recivery Bluetooth na
    > chinch. Radia samochodowe bez napedu CD za to z pamiecią flash. Małe
    > radiomagnetofony mp3 Jakieś licencje wchodzą w grę czy co?

    Mam ten sam problem.
    Każdy odtwarzacz CD jaki kupiłem w ostatnich latach (czy to przenośny, czy
    to w radiomagnetofonie) tak gdzieś po 2 latach zaczyna mieć problem z
    czytaniem CDR, a potem też zwykłych CD.
    Dlatego przedwczoraj postanowiłem kupić coś, co można zdefiniować jako
    stacjonarne mp3. Nigdy się tym nie interesowałem i byłem pewien, że tego
    typu rzeczy jest do wyboru do koloru. Ale (skąpiec, ceneo) nic nie
    znalazłem.W dziale mp3 wszystko jest przenośne, w dziale radiomagnetofony
    czy miniwieże wszystko jest za duże o odtwarzacz CD.
    Z braku laku kupiłem wczoraj mp3 z zamiarem podłączenia pod głośniki
    komputerowe.
    P.G.