  • 1. Data: 2011-02-14 17:09:33
    Temat: Mikrofala - topią się drzwiczki
    Od: jędrek <a...@p...onet.pl>

    Jest sobie mikrofala Bosch-a HMT84M451.
    Po 7 dniach od zakupu zaczęły się topić w jednym punkcie (górna krawędź na
    środkowym odcinku przy szybie) drzwiczki (zaczęła wypływać silikonowa
    warstwa mocująca szybę w drzwiach i na jej styku z emaliowaną obudową zrobił
    się "kleks" od przytopionych drzwiczek.
    Wygląda mi to na jakąś wadę materiałową - niejodnorodność strunkty i w tym
    miejscu jakąś kumulację mikrofal (?) i w wyniku zjawiska topienie.
    Ponoć serwis stwierdził, że to z mojej winy - wkurzyli mnie, taką wersję
    przedstawia oczywiście Euro RTV AGD, bo mnie do serwisu mimo licznych prób
    nie udało się dodzwonić. Bez komentarza, bo sprawa trwa już 16 dni roboczych
    i nadal są w czarnej d... jeszcze nie sprowadzili drzwiczek (zastanawiam się
    czy to ta wspaniała sieć euro coś kręci?)
    Co to ja sztućce grzeję w mikrofali? wsadzam metalowe naczynia, uruchamiam
    mikrofalę bez wsadu żywnościowego?
    Poprzednia whirpool pracowała ponad 14 lat i drzwiczki były jak nowe a tu po
    7 dniach topią się. Stwierdzam, że ta bosch-owska to niezłe g...
    Ktoś ma pomysł co może być przyczyną topienia?
    Wad wykonania mechanicznego na pierwszy rzut oka nie widać. Nic nie
    odstawało, nic nie było odgięte, nic nie wzbudzało podejrzeń co do strony
    mechanicznej - na pewno wykonana lepiej niż panasonic-a mikrofala, w której
    inverter padł po 2 latach.

  • 2. Data: 2011-02-14 17:16:57
    Temat: Re: Mikrofala - topią się drzwiczki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 18:09:33 +0100, jędrek wrote:
    >Po 7 dniach od zakupu zaczęły się topić w jednym punkcie
    [...]
    >Ktoś ma pomysł co może być przyczyną topienia?

    A co sie martwisz - dbaj tylko o paragony i swoje prawa konsumenta.

    J.

  • 3. Data: 2011-02-14 19:57:11
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Może weź im napisz, że od momentu korzystania z mikrofalówki jakoś się
    dziwnie czujesz, i zaczynasz podejrzewać, czy przypadkiem
    uszkodzenie materiało drzwiczek nie spowodowało nadmiernej emisji mikrofal.
    I że jak ci się jeszcze bardziej samopoczucie popsuje , to rozważasz
    wytoczenie im sprawy o narażenie na uszczerbek na zdrowiu spowodowane
    wadą konstrukcyjną urządzenia, które - bądż co bądź jest niebezpiecznym
    urządzeniem.

    I ciekawe, co na to powiedzą. IMHO troszkę im zmięknie rura :)

  • 4. Data: 2011-02-14 21:03:31
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 20:57, sundayman pisze:
> [...]
    > urządzeniem.
    >
    > I ciekawe, co na to powiedzą. IMHO troszkę im zmięknie rura :)

    Chyba należałoby wysłać rozpaczliwe pismo (papierowym listem poleconym)
    do PIH o tym, że jest to produkt szkodliwy a kopię dać do
    serwisu/importera, sklepu i Faktu. :)

    Agent

  • 5. Data: 2011-02-15 00:14:46
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Chyba należałoby wysłać rozpaczliwe pismo (papierowym listem poleconym)
    > do PIH o tym, że jest to produkt szkodliwy a kopię dać do
    > serwisu/importera, sklepu i Faktu. :)

    No, kolega widzę hardcorem już pojechał, z tym Faktem zwłaszcza :)
    Ale z pewnością wpłynęłoby to na przyspieszenie działań sklepu.
    A kto wie, może i nastąpiłyby i ciekawsze reakcje w postaci listów z
    przeprosinami od dyrekcji itp.
    Bo na pewno sprawa byłaby w tejże dyrekcji sklepu szeroko omawiana :)

  • 6. Data: 2011-02-15 00:17:10
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 11-02-15 01:14, sundayman pisze:

    > No, kolega widzę hardcorem już pojechał, z tym Faktem zwłaszcza :)

    Taa, już widzę tą "jedynkę" Faktu na wszystkich kioskach - "SZOK!
    Mikrofala ugotowała mu mózg." :D

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 7. Data: 2011-02-15 08:15:07
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Butek denied rebel lies:

    > Taa, już widzę tą "jedynkę" Faktu na wszystkich kioskach - "SZOK!
    > Mikrofala ugotowała mu mózg." :D

    Nienienie. "Mikrofala ugotowała mi mózg i go zjadła!". (Tak, w
    pierwszej osobie - koniecznie!).

    --
    MoonWolf MSPANC
    This is the face that'll never change

  • 8. Data: 2011-02-15 12:05:17
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > środkowym odcinku przy szybie) drzwiczki (zaczęła wypływać silikonowa
    > warstwa mocująca szybę w drzwiach i na jej styku z emaliowaną obudową

    Myślę, że powinieneś zacząć od dokładnego udokumentowania Twojego
    przypadku i wysłania pisma (ze zdjęciami) wprost do centralnego serwisu
    albo do centrali Bosch Polska (pewnie jest coś takiego) i jednocześnie do
    UOKiK z zawiadomieniem o podejrzeniu wykrycia produktu niebezpiecznego.
    Zapewniam Cię, że nieszczelna mikrofala może producentowi narobić duuuużo
    problemów, włącznie z wielką akcją naprawczą lub wycofaniem produktu z
    rynku, więc jak już wyślesz te pisma, spokojnie poczekaj, aż ktoś sam się
    do Ciebie zgłosi z przeprosinami i nową mikrofalą. Starą Ci raczej zabiorą
    i wszelki słuch o niej zaginie :)

    e.

  • 9. Data: 2011-02-15 15:06:46
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Albo "Mikrofalówka - Morderca. Kto będzie następny ? ?"

  • 10. Data: 2011-02-15 15:12:48
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > do Ciebie zgłosi z przeprosinami i nową mikrofalą. Starą Ci raczej zabiorą

    święte słowa.
    A w ogóle to zawsze warto przy takich okazjach robić właśnie "dokumentację
    fotograficzną".
    Bo potem nikt wam nie wmówi, że przynieśliście do serwisu urządzenie z
    urwanym kablem,
    drzwiczkami wyrwanymi z zawiasów i napisem wyrytym na pokrywie "pier....ić
    koncerny !"