  • 21. Data: 2011-02-15 18:33:04
    Temat: Re: dlaczego jest tak mało w sklepach
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J. F. wrote:

> [...]
    otorola-dc800-adapter-
    bluetooth

    > Ale tu raczej chodzi o to zeby przyjsc do domu i kolumny graly to co
    > sie na komorce ustawi. Bez kabli, uwiazania do miejsca.
    > Chocby taki adapterek jak powyzej.

    no to jeszcze łatwiej. Nie trzeba mp3 :-). A głośniki BT można kupić może
    nie w każdym warzywniaku, ale w sklepie dla idiotów kiedyś widziałem.

    Waldek

  • 22. Data: 2011-02-15 18:48:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 19:33:04 +0100, Waldemar Krzok wrote:

    >no to jeszcze łatwiej. Nie trzeba mp3 :-). A głośniki BT można kupić może
    >nie w każdym warzywniaku, ale w sklepie dla idiotów kiedyś widziałem.

    Niby tak, ale ile w koncu mozna miec kolumn w domu.
    Jedne porzadne, plus wzmacniacz .. i tylko malego adapterka brakuje,
    dostepnego w sluchawkach za 50 zl :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-02-15 18:53:04
    Od: "Artur A." <n...@m...com>

    W dniu 2011-02-14 22:46, PiteR pisze:

    > Coś takiego jak to mnie interesuje
    > http://www.symbianos.pl/artykuly/akcesoria/227-motor
    ola-dc800-adapter-bluetooth

    Świetny pomysł z takim urządzeniem. Ktoś tego używał, może powiedzieć
    coś o jakości dźwięku, zasięgu? (wiem że BT to standardowo 10 metrów,
    ale wraz z odległością bitrate maleje)

    Pozdrawiam!

  • 24. Data: 2011-02-15 19:01:51
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J. F. wrote:

    > Niby tak, ale ile w koncu mozna miec kolumn w domu.
    > Jedne porzadne, plus wzmacniacz .. i tylko malego adapterka brakuje,
    > dostepnego w sluchawkach za 50 zl :-)

    no można. A gdzie kupić dobre słuchawki BT stereo za 50zł? Moje za 80$
    niestety rozjechałem samochodem. Na szczęście głowy w nich nie było. Ale
    odbiornik jeszcze działa, aku też, może zrobię sobie odbiornik do wzmaka.

    Waldek

  • 25. Data: 2011-02-15 19:49:20
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2011-02-15 16:07, shg wrote:
    > Tak, ale częściej (zawsze?) realizuje się to przez zwiększenie
    > wzmocnienia fotodiody, od x4 do x8 mniej więcej.
    > Mój Technics z CD-R sobie radzi, z RW już nie.
    To moje zdanie powyzej odnosilo sie do CD-RW w porownaniu z CDR
    Generalnie, na mysli mialem to, ze w porownaniu ze zwyklym (tloczonym)
    CD, CD-R potrzebuje nieduzo wiecej "mocy" lasera, stad czytniki sie z
    nimi dogaduja. Natomiast CD-RW potrzebuje juz tej "mocy" duzo wiecej, i
    zwykly odtwarzacz sie gubi.
    Oczywiscie pomijam tu fakt czy ta "moc" uzyskuje sie przez zwiekszenie
    mocy lasera czy czulosci fotodiody. To co daje na wyjsciu fotodioda jest
    poprostu, w przypadku kiedy do zwyklego CD-drive wlozymy plyte CD-RW, za
    slabe aby czytnik rozpoznal plyte.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

  • 26. Data: 2011-02-15 20:12:14
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale tu raczej chodzi o to zeby przyjsc do domu i kolumny graly to co
    > sie na komorce ustawi. Bez kabli, uwiazania do miejsca.
    > Chocby taki adapterek jak powyzej.

    Osobiście preferuję FM transmiter z telefonu małżonki (SE W980), w
    samochodzie mam radio zintegrowane, a że pojazd już leciwy to obsługuje
    tylko kasety i zwykłe CD, z telefonem działa bezbłędnie pomijając
    problemy z zajętością częstotliwości w dłuższej trasie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 27. Data: 2011-02-15 20:29:44
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    AlexY wrote:

> [...]
    > tylko kasety i zwykłe CD, z telefonem działa bezbłędnie pomijając
    > problemy z zajętością częstotliwości w dłuższej trasie.

    A takie coś to sobie mogę o kant pupy. U nas jest wsio zajęte.

    Waldek

  • 28. Data: 2011-02-15 21:07:45
    Temat: Re: ...dobre bo polskie!
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "Mirtek" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a moze w takim razie zdecydujesz sie na takie coś? -
    > http://axces.otwarte24.pl/497,DIORA-ZESTAW-WS600-CD6
    00-WZMAC-CD-MP3-USB-SD-FM-RDS-B769

    Też nie widzę na półkach sklepowych Ampli/MP3-SD-USB/tunera, albo
    przenośnego "radiomagnetofonu" bez CD i beznadziejnie brzydkich owalnych
    kształtów z poniższymi cechami. Nie wiedziałem, że Diora jeszcze istnieje!
    Nie wiem jak ma ten sprzęt, ale wydaje mi się, że na obecne czasy czytników
    mp3 wyświetlacz nawet 16-to segmentowy, ale krótki 8-10-to znakowy to
    zdecydowanie za mało. Wg mnie minimum to 4*16, ewentualnie 2*20..24 znaki.
    Przeglądanie plików/katalogów na pewno jest bardziej komfortowe. Oczywiście
    LCD graficzny czy wręcz kolorowy byłby znacznie lepszy, ale w wielu
    wypadkach może niepotrzebnie podwyższyć koszt urządzenia. Na pewno musi być
    czytelny z większej odległości niż w przypadku przenośnych mp3, a zatem
    sporych wymiarów.
    Pożądaną funkcją byłby też zapis do pliku mp3 - moje radio samochodowe LG to
    potrafi!

    Michał

  • 29. Data: 2011-02-16 12:17:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 21:29:44 +0100, Waldemar Krzok wrote:

    >A takie coś to sobie mogę o kant pupy. U nas jest wsio zajęte.

    W domu moze by nawet wydolilo, cos sie u nas znajdzie.
    W samochodzie w trasie jest klopot.

    Ale moc to ma znikoma i nadajnik musi byc przy antenie ..

    J.

  • 30. Data: 2011-02-17 21:24:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-14 22:46 PiteR napisał(a):

    > Coś takiego jak to mnie interesuje
    > http://www.symbianos.pl/artykuly/akcesoria/227-motor
    ola-dc800-adapter-bluetooth

    > Mieszam w komórce SD 4GB muzyki a wieża gra. Mieszam w laptopku 10" a wieża gra.
    > Jak dla mnie świetna sprawa. Nie ma. Tylko Allegro i to niedobitki.

    To się w obecnych czasach robi nieco inaczej. Muzyka/filmy idą przez
    WiFi a protokołem jest DLNA. Każdy współczesny amplituner z Ethernetem
    umie odebrać strumieć DLNA i go puścić na głośniki. Podobnie telewizory
    z DLNA. Pogooglaj za komórkami z DLNA to wyskoczy kilka modeli bez
    problemu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/