  • Data: 2013-06-11 08:51:35
    Temat: Re: dane w cloud [cross]
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-06-10, o godz. 13:17:01
    rs <n...@n...spam.info> napisał(a):

    > poszukuje sprawdzonego (moje pytanie kieruje wiec do użytkowników
    > danego rozwiązania) ekonomicznego (tańszego niż google drive, choć na
    > prywatny użytek jestem z niego bardzo zadowolony) rozwiązania, w
    > którym zespól kilku, kilkunastu osób mógłby współpracować (mieć np.
    > łatwy dostęp, download, upload) na plikach, o łącznej wielkości do
    > 1TB. przyglądam się teraz
    > http://www.gladinet.com/edition_compare.html (w wersji teams)
    > wygląda nieźle, ale ze nie miałem kontaktu z ta firma, stad moje
    > pytanie, również o to rozwiązanie.
    > z gory dzieki za rzeczowe odpowiedzi. <rs>

    Nie lepiej postawić coś własnego nad czym będziesz miał kontrolę? Zwróć
    uwagę na to kto będzie miał dostęp do Twoich plików i na ile możesz
    sobie pozwolić by np. wyciekły? Chmura jest modna ale nie podnosi się
    przy tym jeje wad czyli zerowego bezpieczeństwa danych w chmurze. Po
    prostu nie wiesz gdzie leżą Twoje pliki i kto ma do nich dostęp. Część
    danych (np. dane finansowe czy dane osobowe) wręcz nie mogą być tak
    przechowywane.

    Zdrówko