  • Data: 2013-06-12 10:18:58
    Temat: Re: dane w cloud [cross]
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-06-11, o godz. 11:41:28
    rs <n...@n...spam.info> napisał(a):

    > dzieki, ale w rozwiazaniu, ktore mnie interesuje mam 100% kontrole
    > kto pobiera pliki. poza tym to co proponujesz jest nieoplacalne, bo

    Masz kiepską kontrolę nad tym kto pobiera pliki. Bo te pliki leżą
    gdzieś na Twoim hostingu i nie masz pojęcia kto się do nich dobiera
    bez Twojej wiedzy. Ot ostatnio głośno o jednej takiej sprawie w USA
    gdzie agenda rządowa ma dostęp do zawartości serwerów zlokalizowanych w
    ich kraju. Bez wiedzy właściciela plików. Nie masz pojęcia komu firma
    daje dostęp do danych.

    > tak jak serverek moze postawic kazdy, to polozenie szybkiego lacza,
    > ktore pozwoli na pobranie kilku gigowych plikow w rozsadnym czasie,
    > juz nie jest takie trywialne i bardzo kosztowne. <rs>

    Kosztuje trochę - zależnie od prędkości jakiej potrzebujesz. Tyle że w
    takiej sytuacji dostęp do plików masz tylko Ty i twoi userzy a nie
    każdy komu hosting to umożliwi. Łącze symetryczne przy prędkości 30Mbps
    to około 50PLN za 1Mbps.

    Zdrówko