  • Data: 2013-06-12 17:01:55
    Temat: Re: dane w cloud [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/12/2013 4:18 AM, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Masz kiepską kontrolę nad tym kto pobiera pliki. Bo te pliki leżą
    > gdzieś na Twoim hostingu i nie masz pojęcia kto się do nich dobiera
    > bez Twojej wiedzy.

    jak nie mam. logowanie jest po podaniu hasla albo przez link z hashem.
    jesli ktos z zainteresowanych poda haslo innym, to tak samo nie mam nad
    tym kontroli, na wlasnym serwerze.

    > Ot ostatnio głośno o jednej takiej sprawie w USA
    > gdzie agenda rządowa ma dostęp do zawartości serwerów zlokalizowanych w
    > ich kraju. Bez wiedzy właściciela plików. Nie masz pojęcia komu firma
    > daje dostęp do danych.

    nie wkraczaj w ten temat bo to zuuuuupelnie inna historia, a temat
    bardzo obszerny.

    > Kosztuje trochę - zależnie od prędkości jakiej potrzebujesz.

    jesli chce miec mozliwosc, zeby uzez mogl sciagac pliki z predkoscia
    2MBps to nie ma, w okolicy takiego serwisu, ktory bylby dla mnie
    ekonomicznie uzasadniony.

    > Tyle że w
    > takiej sytuacji dostęp do plików masz tylko Ty i twoi userzy a nie
    > każdy komu hosting to umożliwi. Łącze symetryczne przy prędkości 30Mbps
    > to około 50PLN za 1Mbps.

    jeszcze raz. przyjrzyj sie jak wyglada udostepnianie plikow w takim
    google.drive. moze takie lacza w takiej cenie sa u ciebie. u mnie nie
    ma. zreszta jak juz pisalem. nie interesuje mnie zakaldanie kolejnego
    lacza. <rs>