  • Data: 2013-11-19 08:10:27
    Temat: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-18 16:55, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Jest kosztowny - na skutek rzygania paliwem i niespalaniem, paliwo
    > dostaje się do oleju, no i konieczna wymiana 3-4 razy częściej niż z
    > silnikiem bez filtra cząsteczek stałych. To oczywiście tylko jeden

    Bzdura - delikatnie mówiąc.

    > element który rzutuje na wyższą cenę eksploatacji diesla z DPF, a jest
    > tych elementów sporo, pomijając już samą cenę nowego filtra.
    >
    > Piszesz że nia masz żadnego problemu, a jeseś pewien że Twój nie został
    > potraktowany wiertarką, albo jakimś innym uszlachetniaczem, a może wcale
    > go nie masz?

    Zwykle się wie.
    Od 6.5 roku jeżdżę samochodami z DPF - nigdy nadmiarowo oleju nie
    wymieniałem a do pracy mam 7.5 km. Wystarczy po prostu wiedzieć, że się
    filtr ma i stosować się do zaleceń producenta choć w minimalnym zakresie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om