-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
om!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 19 Nov 2013 08:10:27 +0100
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
<l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l673vp$cno$1@news.mm.pl>
<l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <528b0ee1$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77-253-46-57.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1384845025 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2169 77.253.46.57:3715
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511289
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-11-18 16:55, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> Jest kosztowny - na skutek rzygania paliwem i niespalaniem, paliwo
> dostaje się do oleju, no i konieczna wymiana 3-4 razy częściej niż z
> silnikiem bez filtra cząsteczek stałych. To oczywiście tylko jeden
Bzdura - delikatnie mówiąc.
> element który rzutuje na wyższą cenę eksploatacji diesla z DPF, a jest
> tych elementów sporo, pomijając już samą cenę nowego filtra.
>
> Piszesz że nia masz żadnego problemu, a jeseś pewien że Twój nie został
> potraktowany wiertarką, albo jakimś innym uszlachetniaczem, a może wcale
> go nie masz?
Zwykle się wie.
Od 6.5 roku jeżdżę samochodami z DPF - nigdy nadmiarowo oleju nie
wymieniałem a do pracy mam 7.5 km. Wystarczy po prostu wiedzieć, że się
filtr ma i stosować się do zaleceń producenta choć w minimalnym zakresie.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.13 18:05 Cavallino
- 19.11.13 18:07 Cavallino
- 19.11.13 23:12 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 19.11.13 23:24 Cavallino
- 20.11.13 07:57 Mirek Ptak
- 20.11.13 08:19 sqlwiel
- 20.11.13 09:31 AZ
- 20.11.13 12:14 Mirek Ptak
- 20.11.13 19:17 Cavallino
- 20.11.13 20:32 jerzu
- 20.11.13 22:08 Trybun
- 20.11.13 22:11 Trybun
- 20.11.13 22:12 Trybun
- 21.11.13 08:16 Mirek Ptak
- 21.11.13 08:18 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=