  • Data: 2010-01-05 11:45:12
    Temat: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:
    > Myślisz, że telewizja robi wbrew widzom, jeśli różnica cenowa jest
    > minimalna? (lektor jest tani, dobry dubbing - nie).

    No widać ja jestem inny. Od zawsze ceniłem wygodę. To mój dramat.
    Większość ludzi owszem, ma w dupie wygodę. Potrafią robić rzeczy na
    około, nawet jak technika pozwala robić je wprost, a co dopiero wymagać
    dania tej techniki.

    > Oczywiście. Zupełnie nie tracisz żartów językowych. Skądże.
    > Że o np. różnych wymowach nie wspomnę. ("I fuckin' hate pikeys!")

    W wersji z lektorem tak samo je stracę, zwłaszcza że i tak nie znam
    obcego języka.

    > Oczywiście. I chcesz za to zapłacić pewnie nie więcej niż 15zł.

    Skąd wiesz ile chcę zapłacić? Filmy z niemiecką ścieżką językową nie są
    jakoś specjalnie droższe.

    > Oczywiście. A dubbing psuje jeszcze bardziej.

    nic nie jest w stanie zepsuć bardziej niż mruczący beznamiętny lektor.
    Zwłaszcza w scenach miłosnych czy mających być wzruszające.

    > Łojezu, nie przypominaj mi nawet. "Und jetzt, junge Skywalker... Jetzt
    > wirst du sterben!". I ci wyrobnicy od czytania kwestii.

    No i? Twoje fobie na temat języka niemieckiego to niestety kolejna
    typowa dla polaków przypadłość poprlowska. Ale wyobraź sobie, że zamiast
    obcego języka, będzie twój.

    Twój zarzut jest taki sam, jakbyś powiedział, że w niemieckim filmie
    mówią po niemiecku, a w rosyjskim po rosyjsku. W polskich mówią po
    polsku i co? źle?

    > Nie ma szans się zgadzać. No, chyba że wszystkie języki są mówione tak
    > samo, ale ostatnio jak sprawdzałem, to się jednak od siebie różniły.

    No drobne zgrzyty przy bliskich planach można pewnie zauważyć, ale
    generalnie nie widzę problemów.

    > Przy lektorze masz przebijającą spod spodu oryginalną ścieżkę dźwiękową
    > i lektor jest w sposób oczywisty czymś innym niż mówiące postaci.

    No i mam jeden wielki szum. Ja wiem, ludzie lubią szum i jazgot, niby
    skąd popularność kanałów sportowych albo technołomotu. Ja jednak mam
    uczulenie na szum.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek