  • Data: 2010-01-05 13:02:46
    Temat: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
    >Na różne modele w ramach qwerty. Pisałem.

    I tak ad mortem defecatem? Wracamy do "znikomo różny", a nie "całkiem
    różny".

    >Wprawa może zmniejszyć tylko opóźnienie, nie zmniejszy niewygody.
    >Naciśnięcie jednego klawisza jednym palcem jest zawsze lepsze niż
    >tworzenie rozkraczonych układów.

    Ciekawe zatem dlaczego klawiatura nie ma osobnych klawiszy dla wielkich
    liter i osobnych dla małych. Linotyp anyone?

    >Łatwiejszy niż po prostu klawisze ze znakami?

    Owszem. Łatwiej zapamiętać, że jeden klawisz służy do dodawania ogonków
    niż zastanawianie się gdzie jest ta cholerna litera.

    >To czemu w ogóle tyle
    >klawiszy? Może połowę wywalić i też je na wygibasy poustawiać?

    O, czyżby a od e różniło się ogonkiem? (o różnicach w częstotliwości
    występowania znaków w ogóle nie wspomnę).

    >Backspace to na tekście może zadziała, ale nie na plikach, nie na
    >obiektach graficznych itepe.

    Na plikach działa "rm", albo F8.
    A co do obróbki grafiki, to wybacz, ale to zupełnie coś innego
    niż pisanie bezwzrokowe.

    >Nie czaję. Co ma czytnik do używania Ctroli w codziennej pracy? O jaki
    >czytnik ci chodzi?

    Taki, w którym wszystko robisz z klawiatury. Nie ma że boli, nie ma że
    przeciągasz sobie suwaczek myszką. Klawiaturowiec jesteś, nieprawdaż?

    >Nie sądzę. Choćby Ctrl+C/Ctrl-V znane są nawet największym lamerom.

    Chyba śnisz.
    (nota bene, dla mnie naturalniejszą jest stara dobra kombinacja
    ctl-insert, shift-insert)

    >No więc dla polski też mogą.

    To Przemysławie uzgodnij to może z Adamem, bo on chciał produkcji
    klawiatury z dodatkowymi klawiszami.

    >A gdzie ją używa normalny użytkownik komputera. UWAGA! Normalny, nie
    >programista albo admin.

    Zanotować - admini i programiści są nienormalni.
    Jeszcze zaznacz, że normalni są tylko bezzębni niedomyci fryzjerzy.
    (nie, nie mam nic przeciwko fryzjerom i nie uważam, że wszyscy fryzjerzy
    są bezzębni i niedomyci, to tylko przykład zawodu)

    >Gdzie zauważalny? W gronie programistów może. Na pewno nie w populacji
    >użytkowników komputerów.

    Oczywiście, przecież programy same się piszą. Że też o tym zapomniałem.

    >No i powinna być. Zwykła, nietechniczna klawiatura z polskimi znakami.

    Ić, zadekretuj!

    >przy zerowym wyborze....

    W tej chwili? Kto ci broni produkować Nowe Wspaniałe Klawiatury (TM)?

    --
    `b K...@e...eu.org d'