  • Data: 2010-01-05 12:25:24
    Temat: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
    > MAM WĄTPLIWOŚĆ

    I często tak piszesz? Bo zawsze można użyć do takich rzadkich przypadków
    skrótów. Lepiej tak, niż w ogólności do wszystkich.

    > Chyba na pece^W^Wpod windows.

    A co ma windows do technologii plain/text mit trzcionka o stałej szerokości?

    > Łomatko, człowieku. Popatrz jakim gospodarczym mocarstwem była Polska
    > w latach osiemdziesiątych i wczesnych dziewięćdziesiątych. Mogliśmy co
    > najwyżej obrazić się i nie używać komputerów.

    No ale teraz już możemy zamówić własne.

    > No popatrz. A nie możesz sobie odpalić narzędzia "klawiatura ekranowa"
    > i sprawdzić?

    O! jest. Pod Alt+u :D EUREUREUREUREUR Windows jednak rządzi....

    > Moje XP twierdzi, że znaczek ojro jest na AltGr-U w polskim
    > programisty.

    No mówiłeś o 5. Nie znałem rozwiązania z klawiaturą programową. Dzięki
    za wskazówkę. Szkoda, że nie ma niemieckich znaczków pod windowsem. Choć
    pod lajnyksami też ss nie było :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek