  • Data: 2010-01-05 15:04:28
    Temat: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
    > Często używasz litery 'x'?

    No dobrze, masz inne potrzeby. Ale nadal nie będzie ci gorzej wg moje
    wizji. Teraz masz wygibasa trzypalcowego na Ą. W wersji z częścią
    polskich znaków zostaje Ci wygibas na Ą, ale już ą możesz sobie
    spokojnie pisać.

    > Nie wywołuj Bonika z lasu.
    > A i w plain/text z krojem pisma o stałej szerokości (a nie jakąś
    > "czcionką", o "trzcionce" już nie wspominając) da się zrobić wyrównanie.

    Nie da. Jakośtam wyglądające wyrównywanie może wyjść co najwyżej przy
    czcionkach zmiennych poprzez regulowanie graficzne odstępów. Do tego
    tekst nie może być połamany wcześniej, a dzielenie wyrazów wykona
    również dopiero mechanizm prezentacji.

    W tym wypadku mamy do czynienia z czymś, co nie da się sensownie
    sformatować.

    > BTDTGTTS

    Możesz nie używać idiomów z obcych języków, bo niestety nie rozumiem.

    > Ale teraz już mamy dobrze znany standard de facto. Życzę szczęścia
    > w uszczęśliwianiu ludzi na siłę.

    Tak samo mówili malkontenci jak doszło Okienko i Menu na wzór Japka czy
    co tam mają w zgniliźnie. Niektórzy ostentacyjnie nawet je wydłubywali.
    I co? Przyjęły się i są w użytku i nikt nie płacze.

    > Mówiłem o AltGr-5 w układzie US-Int. A to jednak co innego niż PLprog.
    > Przedefiniuj sobie klawiaturę,

    Nie umiem.

    > albo używaj kombinacji altowych.

    No ale ich nie ma.

    > Jakimi znowu "lajnyksami"??? Co to za pies?

    Fonetyczny zapis Linux.

    > Zresztą tam też możesz sobie zmodyfikować układ.

    O ile umiem. Parę razy pytałem i niestety odpowiedzi były zbyt gicze jak
    na moje zrozumienie :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek