  • Data: 2012-12-21 22:34:13
    Temat: Re: czujnik cisnienia jako czujnik poziomu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Czujnik ciśnienia umieszczony w zamkniętej w górnej części rurce,
    > otwartej na dnie zbiornika. Czy takie coś dobrze działa?
    > Mam wątpiwości: w przypadku częstego opróżniania do zera zbiornika
    > powinno być OK, natomiast w przypadku np. studni? - zawsze pojawi się
    > malutka nieszczelność, parowanie, rozszerzalność cieplna, kurczenie,
    > starzenie itp. - ciśnienie będzie dążyć do atmosferycznego i cały pomiar
    > się rozjedzie.

    Chodzi o to, by czujnik był nad wodą i żeby mu się nie zamokło? Coś mi
    się zdaje, że ani dobrze nie zadziała, ani czujnik nie będzie zachwycony
    warunkami pracy. Czy to duży problem wsadzić czujnik do lekko zgnieconej
    butelki PET, dobrze uszczelnić kabel w zakrętce, przywiązać kamień
    i wrzucić na dno studni?

    --
    Jarek