  • Data: 2012-12-22 00:12:33
    Temat: Re: czujnik cisnienia jako czujnik poziomu
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.12.2012 23:57, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Poza tym wszystkim zżera mnie ciekawość po co w ogóle ten pomiar. Wody
    > czasem brakuje?

    Brakuje. Teren pagórkowaty, a studnia kapryśna - jednego roku może być
    wody 7 betonów, drugiego wcale. Jeden pomiar ma być w studni, drugi w
    zbiorniku 4m3, do którego dowożą jak brakuje.

    > Czy nie lepiej
    > mierzyć "bardziej mechanicznie" -- linka, pływak, enkoder? A może rurka,
    > pływak, magnes, kontaktrony wystarczą?

    Pierwszy pomysł był - helipot z "szajbką" i żyłka z pływakiem i z
    drugiej strony ciężarkiem. Ale wtedy jeszcze odczyt miał być na mierniku
    uniwersalnym za 15zł ;)
    Teraz raczej będzie interfejs web, bo i tak do domu przekaz będzie po wifi.

    Mirek.