  • Data: 2012-12-21 23:06:07
    Temat: Re: czujnik cisnienia jako czujnik poziomu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Ja tego nie wymyśliłem - gdzieś podpatrzyłem takie rozwiązanie i w sumie
    > wydało mi się logiczne i wygodne: czujnik masz w razie czego na wierzchu,
    > kabla niewiele...

    Bo to stary pomysł jest. Dobry, gdy się ma manometr ze wskazówką i trzeba
    się na niego gapić. Ale dzisiaj łatwiej chyba poradzić sobie z kablem, niż
    z rurą (ciekawe co by powiedzieli na pl.misc.hydraulika).

    > Jest to jakiś pomysł - przemyślę to.

    Często pierwsze pomysły błądzą wokół jakichś membran albo zabezpieczania
    samego czujnika przed wpływem wody. Niby też można, ale jak chwilę pomysleć,
    tak samo działa dowolny luźny flak częściowo wypełniony powietrzem, a stopień
    tej częściowości jest bez znaczenia.

    Jarek

    PS
    Do tej butelki czy innego wora, to ja bym dla pewności wrzucił garstkę
    dontitów (dla nieznających chińskiego: granulek żelu krzemowego).

    --
    -- Jasiu jako mój uczeń kształcisz się u mnie na nauce. Co to jest,
    mój chłopczę?