  • Data: 2014-06-18 22:45:12
    Temat: Re: crt thomson 21" spadł
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lnsoe6$1s3$1@node2.news.atman.pl...
    > Idę o zakład że za 10 lat pojawią się pierwsze telewizory "4K" od "cztery
    > kolory" oparte o tuby wyrwane z zapomianego magazynu w Rumuni robiące
    > sprzętowy antialiasing i fikuśnie gnące geometrię za cenę 100x większą niż
    > plazma 4k. Tak samo jak teraz szczytem marzeń audiofila jest charcząca
    > lampa z pogiętą charakterystyką w drewnianym pudełku ze sznurem od
    > prodziża.

    Ej... od żelazka parowego... :)

> [...]
    > scanlines, przepiekne druty w trinitronach, zadziwiające zjawisko
    > przyciągania kurzu i "ciężar ktory mowi sam za siebie grawitacyjnie
    > stabilizując zbieznośc wiązki". Pojawią się zapewne czasomisma z rodzaju
    > "Telewizoromaniak" gdzie będzie można poczytać o bezpiecznikach na kabel
    > prostujących siatkę i specjalnych pętlach kwantowo-magnetycznych
    > poprawiający górne owale nasycenia kolorów i robiące brzęk za jedyne
    > 34kzł. No i nanoceramiczne wkładki pod trafo w.n. niwejuące sprzężenie
    > magnetyczne elektronów razem z spinostabilizującą farbą do malowania

    Mało ekranu nie oplułem :))
    Ech... po tym, co zobaczyłem pod marką Senbikiya (alias Sembikiya), to wcale
    się nie zdziwię, jak twoja wizja się spełni.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.