  • Data: 2014-06-18 22:41:44
    Temat: Re: crt thomson 21" spadł
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:53a1e13c$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...
    > U mnie chodzą dwa 32''. I nie zamiaruję ich wymieniać na to paskudztwo co
    > tera sprzedają.

    Panasonika jakiegoś mam, po niewielkich problemach
    elektro(niczno)-mechanicznych chodzi i skórkojad, zepsuć się nie chce...
    Duży, ciężki, ze 40 kilo, o, mam model - TX-28LD1P. Może to nie 32... ale z
    5 metrów, leżąc w łóżku, widzę, co się tam dzieje. Tylko z wieku
    najjaśniejsze szczegóły nieco rozmywa (może jak mi się będzie chciało, to
    popróbuję mu ogniskowanie poprawić?), ale nie na tyle, by stwarzało to
    problemy. Nawet kwiaty w wazonach na nim stoją :)
    Te LCD, co w szklepach je spszedajom :) to takie ciepłe się wydaje, gdy rękę
    do ekranu przybliżyć... Zastanawiam się, czy wyłączyć korektę obrazu, by nie
    wyglądał, jak plastelinowa ulepianka-wyrzyganka, tylko jak obraz... w tym co
    mam wyłączyłe ulepszanie i nie wkurwiają mnie efekty korekty (rym
    niezamierzony).

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.