  • Data: 2014-06-25 02:42:46
    Temat: Re: crt thomson 21" spadł
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlqk59f.km8.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie, kotu się takie rzeczy nie mylą. A odlać się, to owszem, też da radę.

    Toteż dlatego ująłem "pomyłkę" w cudzysłów... Znam też przypadki, że kiciuś
    odpryskiwał się na elektrykę i było to jego ostatnie rzecz jasna,
    szczanie...
    Dużo lat temu, jak jeszcze "Internet" był słowem z dziedziny S-F, czytałem o
    przypadku, gdzieś w Polsce, chyyyba w Lublinie... ale nieważne... Nad ranem,
    jak jeszcze zbyt jasno nie było, ludzi na jakimś osiedlu obudziło gromkie
    jeeeeb! i zrobiło się jasno jak w dzień. Przyczyną okazały się dwa koty, co
    weszły do lokalnej podstacji, które zeskobowało między różnicę potencjałów.
    Nie wiem, ruchać się chciały, wylać, wyklockować... Odparowały gwałtownie,
    wzbudzając łuk...

    > Znam przypadek kota, co się człowiekowi do laptopa odlewał. Nie przez
    > pomyłkę. I nie bez powodu.

    No, laptop plaskaczem na stole leży to i specjalnie trudne to nie jest... A
    jak człowiek kota nie traktuje należycie, to kot, honorne zwierzę,
    sygnalizuje to niekiedy dość niesympatycznie. Pan Richard Kurschner, czyli
    dzisiaj Jackson Galaxy, ma takich przypadków na pęczki. Kto to - see Wiki
    (angielska).

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.